Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit turcoaia

se retin doar 5kg de crap ,dar este o balta unde va veti aduce aminte de pescuitul de odinuara cind crapul se prindea la rima sau la viermus pesti capturati doi crapi la 3kg bucata si 20kg de caras cam la 700gr-1kg bucata ,ori cum este o balta buna . ... mai mult

Partida pescuit lac costi

Cand am ajuns la balta(ora 6),pana ne-am instalat sculele,si in 30 min prima trasatura,un mustacios la 2 kg si ceva.....pe urma am incercat toate momelile care ne-au trecut prin cap.Captura de 4 kg am prins-o la maggott rig....merita toti banii. ... mai mult

Partida pescuit podari

Am intrat frumos pe balta, eram decat noi doi, am vazut ca au mai lucrat la drum. Am dat aproape de capul balti, nu pot sa zic decat ca am plecat foarte multumit si eu si colegul, sper sa o tina tot asa, balta isi merita bani. Am prins un ciortan frumos la undita si restul de pesti i-am prins la lanseta, numai salonte la lanseta 1,5-2,5kg/buc.. ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Relaxare maxima. Am reusit sa campez intr-o zona linistita - fara manelisti sau alti cocalari care se injura pe balta. Vreme superba cu vant moderat dimineata iar dupa pranz de un calm desavarsit. Conul crap si vulpoiul de caras au fost ocupati cu perpetuarea speciei si n-au pus botul la carlig. Din cei care au dat langa mine nimeni nu a sarit de doua-trei kg de peste-carasul si ciortanul o raritate. Explicatia este simpla. Dupa doua zile cu temperaturi de peste 20 gr. celsius, crapul a inceput ... mai mult

• 15-05-2011

Partida pescuit tancabesti

O partida ratata ,nu as fi crezut daca mi-ar fi spus cineva ca nu a prins niciun peste pe Tancabesti..dar uite ca se poate . Aglomeratie mare pe balta ..cel putin 50 de masini si nimeni nu prindea nimik ,nici macar caras la undita ..am vazut un salau la 1,5 kg prins de un domn la twister si de la paznic am inteles ca acelasi domn a prins la vreo 2 ore o stiuca de 7 kg (asta nu prea as crede,daca mi-ar fi zis altcineva poate ). Am nadit ,am pescuit,dar fara succes...fusese data drumul apa dintr ... mai mult

• 15-05-2011

Partida pescuit lacul micesti

O partida placuta cu toate ca a batut putin vantul. O singura captura si cateva rateuri la pluta. Taxa putin cam mare avand in vedere densitatea de peste din lac. In rest curatenie si liniste, loc bun de iesit cu familia. Felicitari administratorului. ... mai mult

• 13-05-2011

Partida pescuit fundulea 2

am pescuit de sambata dupa masa pana duminica dupa masa.pe o vreme de nu ti venea sa dai nici cainele afara.nu a mers deloc.cu o zi inainte alt prieten a plecat cu ceva peste acasa,in schimb eu nu am reusit sa prind decat cativa amarati de carasi.balta e buna,are peste,doar ce e foarte aglomerata.tind sa dau vina pe vreme.oricum am sa mai revin pe aceasta balta.fir intins! ... mai mult

• 12-05-2011

Partida pescuit cotul chiului

Balta arata excelent. Locatie: Galati, sat Stoicani( se merge pe teren de tara vreo 7 km pana ajungi la Prut). Pentru a pescui ai nevoie de documente eliberate de politia de frontiera pentru acces pe frontiera. Capturile mai mari au fost prinse la lanseta( aruncare 50-70 m). Balta are toata varietate de pesti. ... mai mult

• 10-05-2011

Partida pescuit moara vlasiei 2

Am revenit cu mare placere pe aceasta balta minunata! Am pescuit de la ora 7 la ora 16 pe o vreme mai mult de cat urata, a plouat tot timpul si temperatura nu a trecut de 8 - 9 grade celsius. Am incercat diferite momeli, diferite boilies-uri... am avut 7 prezentari cu greutati intre 5 si 10 kg. Fire intinse tuturor! ... mai mult

• 09-05-2011

Partida pescuit cornesti

Am stat de sambata de la 8 pana duminica la 16.Inceput prost,pe la 11 un slap de un kil.Sambata pe la 14 lam luat pe ala de 5, pe la 17 pe ala de 8 si la 11 juma seara am luat torpila de 10.o balta salbateca cu agatatura dar care ofera driluri de neuitat cu dulapii cei are.Pestii erau umflati la refuz de icre.Orcum cea mai tare balta din judet.O sa bag si la capturi dar cu ala de 10 inca nu am pozele,sunt la un coleg.imediat vin :D ... mai mult

• 08-05-2011

Partida pescuit floarea popestiului

Partida buna cu unsprezece prezentari si trei rateuri.Am prina crap cu greutatea cuprinsa inte 2,5 5,4kg.Am avut o vreme buna cu un vint slab,balta destul de aglomerata,dar nu cred ca a fost pescar care sa nu prinda,balta este suprapopulata,am vazut capturi la peste 12kg.Am aflat ca pe 18 va fi concurs pe acesta balta(joi vineri si simbata pina la ora 12) ... mai mult

• 08-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Vremea a fost cam ciufuta astazi. Vantul a batut moderat spre tare iar pe seara a inceput sa ploua. Pe digul unde am dat eu nimeni nu a rupt gura targului cu o captura mai acatarii. In general s-a luat caras, biban, platica, rosioara si ciortan ca palma la untita. Lansetele au fost mute toata ziua. ... mai mult

Partida pescuit butimanu

pacat de bazinele acelea daca nar unbla la apa ai prinde dar asta este inafara de 2 rosioare si 5 carasi restul erau plecati in concediul eu am pescuit pe 7 dar si celelalta bazine se plangea lumea succes daca vreti sa iesiti la iarba acolo cratar etc dar la pescuit pierdere de timp ... mai mult

Partida pescuit tasnad

o noapte foarte rece cred ca au fost 2 grade .pe timpul noptii nici-o trasatura,carasul a intrat seara si dimineata la boabe.au mai fost pescari dar si ei numai caras cu toate ca se spune ca balta sa populat cu 500 kg.crap si amur.pentru marimea celor 2 balti este suficient dar crd ca timpul a fost de vina. ... mai mult

Partida pescuit fundulea 1

Am pescuit de seara de la 19.30 (singur pe balta) pana a doua zi la 11.00 Am pescuit la toate momelile posibile cel mai bine a tras la rama cu bonduelle. Am luat 4 ciortani intre 1.5-2kg,am mai avut doi pierduti pe traseu unul chiar la mal si doua trasaturi serioase dar fara efect. O partida ok. Carasi am luat doar 3 buc,dar am folosit si nada si momeala mai mare pentru ca nu aveam chef sa ma zangane carasul ... mai mult

Partida pescuit colacu 2

dupa ce am luat la rand baltile din imprejurimii,ne-am decis sa incercam si la colucu,dar surpriza,cum am ajuns au si venit(administratorul)sa-si revendice dreptul....40lei...,le erau frica sa nu plecam,asa de mare potential are balta.Pacat de ea pt ca se afla intr-o zona frumoasa,dum bun,accesibil,dar ce folos daca cei ce o au in administrare isi bat jok.. de noi cei care vrem sa ne recreem,dupa o saptamana de munca.Incercati sa evitati aceasta balta,tot cei care o au in grije au de pierdut. ... mai mult

• 05-05-2011

Partida pescuit butimanu

o balta de rasu curcilor,feritiva de ea,pt mine unul a fost invatare de minte,pacat de ea ca are o intidere mare si potential daca ar fi populata,oare cel care administreaza aceasta balta nu vede sau interesul lor este sa ne faca pe noi cei ce iubim acest hoby(pescuitul),sa-l nu il mai practicam. ... mai mult

• 05-05-2011

Partida pescuit mata radeanu

Dimineata vantul a batut acceptabil dar dupa 11 a devenit nesimtit.Caras frumos prins in special la rama dar am vazut foarte multa stiuca prinsa la pestisor preferabil carasel si destul de mare unii la lua acasa. ... mai mult