Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit bercu

Am reusit o partida de pescuit foarte foarte slaba nici o captura de crap,toata ziua doar carasi,seara am avut un rateu la 2 boabe de prumb miere plus pop-up pe silicon lansate cat mai spre larg posibil cu blumb in-line de 100 g.Fir intins tuturor!!! ... mai mult

• 03-05-2011

Partida pescuit gyula

super balta, super curatenie si conditii. foarte mult peste. nota 9 pentru ca nu sunt amenajate locuri in care sa te feresti de ploie. am fost de 01 05 2011 si aplouat. capturi 9 crapi de 1, 2kg cu 4 bete. am platit 2 bilete de 3000 forinti. forte frumos recomand cu incredere. am sa revin ... mai mult

• 02-05-2011

Partida pescuit livada

o balta noua dar care este destul de populata.carasul a mers destul de bine la bob de porumb,crapul,am incercat si am reusit la boiles cu caramel.pe balta colegii pescari au prins si la pelete,eu am incercat dar nimic. ... mai mult

Partida pescuit valter maracineanu

In trecut era o balta buna,am inteles de la Doru paznicul ca sa schimbat proprietarul asta da de inteles ca peste mai exista acolo....In afara de vreo 4kg de caras si in rest ciortanica la 3-400g nimic altceva probabil au populat cu peste mic si altceva numai exista acolo .Daca doriti sa va duceti este o pierdere de timp,avand in vedere ca erau peste 100 de pescari pe balta si toata lumea se plangea plus ca a dat si drumul la apa! ... mai mult

Partida pescuit buturugeni - magura

UN LOC DE VIS SE PESCUIESTE FOARTE BINE DE PE MAL CEL MAI BINE ESTE SA AJUNGI DIMINEATA DEVREME PENTRU STIUCA ,INSA TRAGE SI IN MIEZUL ZILEI DATA VIITOARE MA VOI DUCE MAI PREGATIT PENTRU CA SE PARE CA BALTA ARE POTENTIAL ... mai mult

Partida pescuit teius

am fost 4 pescari, in total 20 lansete. s-au prins 4 ciortani in total, cu o greutate intre 600gr si 1.8kg. balta care se spune ca s-a populat anu asta. oare cu ce? cu pestii din acvariu patronului. am ramas cu un gust amar...nu-i prost cine cere taxa, e prost cine o plateste. ... mai mult

Partida pescuit balotesti

Partida a durat intre orele 5 dim si 16 seara pe o vreme bunicica, innorata cu ceva vant dar caldut. . Balta nu a fost aglomerata. Am prins 3 salonte si cateva kg de caras. Prietenulcu care am fost a prins si el 3 salonte dintre care 2 la mal la varga. Cred ca daca mai stateam mai prindeam. Ca sfat pot sa va zic s-a pescuit cat mai aproape de maluri, pestele fiind la mal. ... mai mult

Partida pescuit branesti 3

Am pescuit cca. 7 ore, vremea a fost buna. Balta a fost aglomerata. Am prins 17 carasi intre 100g-400g. Nimic amenajat pe balta, nici macar sapat si curatat putin pentru a avea un spatiu cat de cat acceptabil. ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Partida a fost una reusita in ciuda vantului care s-a starnit mai pe seara. Crapul si carasul au tras foarte bine la viermusi. La mamaliga si rame doar asta marunt. Pe vergi am avut fir subtire de 0,14 si carlige nr. 16. Linia am facut-o mai robusta din cauza agataturilor (monofilament de 0,3). Prefer sa pierd un forfac decat sa pun linie noua. Am incercat si la boilies si am nadit cu saculeti solubili pusi pe carlig dar nu a pus botul conul crap. Poate la partida urmatoare... ... mai mult

Partida pescuit padurea cu salcami

o dupa amiaza si noapte frumoasa pacat ca nu a muscat si pestele mare.la viermus mananca foarte bine rosioara si babusca ,crapul merge mai bine la boabe de porumb puturoase.iarba de pe fund este in crestere si obligatoriu trebuie atasat si pop-ap. ... mai mult

Partida pescuit lui florin

Balta este praf. Nici-o trasatura in 12 ore, Mi-am facut somnul de frumusete toata ziua in scaun fara sa fiu deranjat de senzori. Nu mai calc pe aceasta balta niciodata atata timp cat administratorul baltii nu ia masuri pentru a o imbunatati. ... mai mult

• 29-04-2011

Partida pescuit moara vlasiei 2

A fost o partida super frumoasa si ca pescuit si ca vreme. Am pescuit pe standurile 9 si 10 avand 12 capturi cu greutati intre 5 si 10kg. Partida a inceput la ora 6 si s-a incheiat la ora 17. Ne declaram multumiti. Fir intins tuturor. ... mai mult

• 28-04-2011

Partida pescuit catrunesti 3

BALTA ESTE OK COSTEL BAIAT DE TREABA BENEFICIARUL DAR CAM PUTINE LOCURI EU ANUL TRECUT AM PRINS PESTE FRUMOS ACOLO CRAP,SALONTA SA VEDEM ANUL ACESTA DE POPULAT AM VAZUT CU OCHI MEI CAN A VENIT CISTERNA SI A BAGAT PESTE ... mai mult

• 28-04-2011

Partida pescuit blanzi 1

Balta este curata, retrasa, linistita, cu potential. Una din putinele balti cu crap si cteno.Carasul este mic dar gras. Se vede ca pestele e furajat.Pentru un pescar adevarat poate fi o partida reusita. ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit dumesti

am trecut 10 la impresie din cauza ca e extraordinar de curat(+wc-uri-incantarea nevestemii:)\)peste nu am prins din cauza ca apa era cam tulbure,afara cam frig si nu am avut suficient timp la dispozitie pentru o partida de pescuit ps.:chiar daca aveam timp nu il iroseam ca nu se preta vremea sa dormi pe malul apei:)) ... mai mult

Partida pescuit balotesti-fieni

am pescuit de la 06 30 pana la 13 00 pe o vreme frumoasa, cu putin vant, dar rezultatele nu s-au lasat asteptate. Balta era destul de aglomerata dar se mai gaseau locuri de pescuit din belsug. Am prins un crap la 2,5 si unul la 4 kg si doi carasi plus cativa ciortanei pe care i-am eliberat imediat .La o captura de peste 6 kg se ofera o partida gratuita. ... mai mult

Partida pescuit floarea popestiului

A fost asa cum ma asteptam,foarte aglomerat,practic nu a fost nici un loc liber,vint aproximativ toata ziua si spre surprinderea mea nu am avut agatari cu colegi de stand. Am ajuns pe balta in jurul orei 7.30 si prima trasatura a venit cca.dupa 30 de minute,un frumos romanesc de aprox.4-5kg scapat la un metru de mincioc dar asta a fost sigurul rateu caci au urmat 14 prezentari pe salte cu greuta cuprinsa intre 2,5 si 8kg.A fost o partida excelenta cu toata aglomeratia de pe balta. ... mai mult

Partida pescuit mata radeanu

Vremea a tinut cu noi astazi. Pestele in schimb a fost extrem de mofturos. Daca vineri tragea la rama in draci, astazi nu a vrut decat la patratica. Mult maruntis l-am aruncat inapoi. Am pastrat patru kg de caras mai frumusel, doi bibani dolofani si o marlita bleaga de aproape doua kg care banuiesc ca s-a napustit asupra unui pestisor ce dadea tarcoale unei rame - si uite asa am prins si stiuca la rama. Relaxarea a fost maxima dar capturile mai mari inca se lasa asteptate. ... mai mult