Partide de pescuit categoria - Balta

Partide de pescuit in categoria Balta. Cele mai noi partide la pescuit pe Balta

Cauta in Partide de pescuit categoria - Balta

Partida pescuit flamina

Pentru o balta cu dimensiune relativ mica (aprox. 2,5 ha) densitatea de peste este destul de mare. Pentru cei din Pitesti, Mioveni si chiar Campulung, locatia este intr-o zona avantajoasa, in comuna Malureni si nu necesita deplasari pe distante mari(mai ales in perioada de prohibitie).Varietatea speciilor de peste existenta in balta (caras, crap, babusca, rosioara, biban, clean si chiar somn) face ca aceasta locatie sa fie frecventata in special de cei care vor sa-si petreaca timpul liber alatu ... mai mult

• 13-03-2012

Partida pescuit csilag

sambata dimineata am facut un control al baltii dupa un anunt in ziarul local ca sa dat drumul.la ora 10 la apa mica totul inghetat restul ok.4 ponyoane ocupate de pescari.am plecat cu gandul ca a 2 zi duminica sa ma prezint la prima partida pe balta 2012,dar nu am avut rabdare la ora 17 eram pe balta,mirarea mea a fost ca deja era dezghetata aproape toata balta.pret promotional 30 ron 12 ore.la pluta nimic,cei 4 carasi i-am prins la fund si numai la rama rosie.trasatura a fost foarte bolnava,ad ... mai mult

• 12-03-2012

Partida pescuit cornetu

am pescuit in spatele lacului pe un gropan care are legatura cu argesul mai exact in satul posta unde se afla o statie de betoane am lasat masina la intrarea in balastiera gheata era groasa dar la mal laiesire mia dat palpitatii ... mai mult

• 07-03-2012

Partida pescuit valea argovei

Am fost 5 pescari in zona Cotofanca am prins toti,eu personal am prins 4 kg de babusca,ghibort si oblete,nici urma de platica,pescari destul de multi dar imprastiati cred k au prins toti k la un moment dat ne-am mutat si mergea la fel si pe apa mai mica,o partida buna pt toti.fir intins ... mai mult

• 06-03-2012

Partida pescuit darvari

am pescuit la copca am avut o captura de un singur biban am dat si pe apa adanca si pe apa mica probabil din cauza grosimii ghetii nu trage pestele cam pe nicaeri drumul este bun masina o lasi la dl/ oana in curte ... mai mult

• 28-02-2012

Partida pescuit ganeasa 1

pescuit la copca dimineata erau cred ca o suta de pescari cand am plecat mai erau zece in concluzie balta este buna... de facut poze am luat 7 -8 balosi dar nu tu biban nu ghibort nu platicuta banii ni sau luat cum am intrat pe gheata rusine.. ... mai mult

• 20-02-2012

Partida pescuit valea argovei

Am folosit 3 bete si am prins 7 babusti si un ghibort de la 8 dimineata pana la 4 dupa amiaza gheata f groasa aprox 50 cm pescari f putini in schimb erau prezenti baietii cu plasele cu drujbe si topoare ... mai mult

• 19-02-2012

Partida pescuit walter maracineanu

partida de pescuit la copca gheata groasa de trei degete peste este dar na am putut sa l caut de frica ghetii sigur da si ciortan am avut ruptura la fir de 0.12/din cauza ca sa dezghetat nam mai putut urni masina din loc noroc cu un localnic si cu calul lui vorba aia dau un regat pentru un cal am traito pe pielea mea... ... mai mult

• 25-01-2012

Partida pescuit faclia

Asa cum am spus in prima postare, am fost la un pescuit de stiuca la ffaclia.A funcionat principiul"cine se scoala dimineata departe ajunge".FARA REZERVARE!!! In sfirsit, dupa ce am spus in gind tot acatistul,am aflat ca mai era o barca rezervata pentru doua persoane refuzata de acestia.Oameni cu scaun la cap!!!!!! Nebuneala pescuitului la stiuca mi-a luat mintile si am luat-o eu,..taxa barca 50 ron.Barca,.. un lighean de fibra L=1.6m.l=1.1m cu rame de 0.8m si care lua apa vai de vai.Asta ii tre ... mai mult

• 06-01-2012

Partida pescuit faclia

Maine05.01.2012 merg la Faclia pentru,.. cred un pescuit la stiuca.Am speranta ca voi gasi o barca.Personal,(si numai personal)cred ca in sec 21,fool internet, si ultra telefonie,nu trebuie sa iti risti o zi de pescuit pentru faptul ca"cine se scoala dimineata.departe ajunge". Plec de la Constanta,.. 54 de km.Daca am sa gasesc barca,.. DA! astami-am dorit.DACA NU,.. ramine razesia pe diguri,. sau o intoarcere acasa.O ZI DE PESCUIT PIERDUTA! ORICUM MAINE PLEC.! IMI UREZ FIR INTINS! ... mai mult

• 04-01-2012

Partida pescuit fundulea 2

am ajuns pe balta dimineata pe la ora 8,30 si surpriza sau nu, balta inghetata.Am mers pana la digul care desparte balta de fundulea 1 si acolo erau vreo 9 pescari care pescuiau pe o zona de apa care nu inghetase.Cu greu impreuna cu 2 prieteni am gasit o portiune unde sa pescuim.Pana la ora 13 nimc dupa care din inspiratie si contrar recomandarilor paznicilor si celor care lauda non stop aceasta balta am schimbat larvele cu tehnopufi mici mizand pe atractivitate si curiozitatea pestilor si surpr ... mai mult

• 03-12-2011

Partida pescuit bercu

maine o ultima iesire si agat betele in cui,foarte rece si multa umezeala.astazi nici-o miscare ,canalul este inghetat in unele locuri dar se poate pescuii.pacat ca este foarte multa vegetatie si nu se poate da la lingura. ... mai mult

• 26-11-2011

Partida pescuit belin

A fost o vreme foarte frumoasa, a fost foarte cald dar noroc ca sunt copaci pe marginea baltii care tin umbra! Noi am mers numai si numai la amuri, folosind nada respectiva pentru amuri. Amurii erau intre 2,5-4 kg dar intrau si mai mare, in ziua respectiva am prins un amur la 13 kg. ... mai mult

• 05-11-2011

Partida pescuit lilieci la costel

la intrarea in lilieci se face dreapta spre hagiesti si apoi prima stanga dupa circa 400 m. se ajunge la 2 balti iar balta este cea din stanga, initial am pescuit la crap,dar dupa 20 de ore am renuntat si am increccat la rapitor,am prins un salau la circa 1kg,la rotativa,noaptea afost foarte frig dar spre dimineata acceptabil ... mai mult

• 01-11-2011

Partida pescuit lac costi

Dimineata....ufff....iarna in toala regula.Pe la 9:30 un crapusor la 3kg,la maggot rig ... mai mult

• 29-10-2011

Partida pescuit santioana

Vreme super pentru pescuit.Pacat ca nu a mers cum ne-am dorit.Un singur caras de 700 gr la porumb dulce si doua stiuci mici de aproximativ 200 gr bucata la twister alb, au fost singurii pesti pe care i-am vazut. Balta e ok, dotata cu pontoane, toalete, banci acoperite si muuulte camere de supraveghere.Pacat ca nu am vazut pesti mai mari. ... mai mult

• 24-10-2011

Partida pescuit balta fundulea 6

partida de pescuit a inceput in jurul orei 14,am plantat cu ajutorul barcii paznicilor,pana pe la ora doua noaptea trei carasi,dupa care a inceput sa manince crapul,pana la plecare la ora 15 am reusit sa prind sapte crapi intre trei si patru kg.Am pescuit cu opt lansete si o varga,drumul este ok.Paznicii si patronul de nota 200. ... mai mult

• 10-10-2011

Partida pescuit chiriceanca

o balta foarte frumoasa,insa foarte dificil de ajuns,din cucuruzu si pana la balta sunt 3 km de drum de tara daca ploua nu mai iesi.Am pescuit impreuna cu finul meu(mare pescar de competitie) si cu un prieten.Rezultatele au fost satisfacatoare pentru mine 1 crap, 3 ciortani pana in kg,un novac de jumatate de kg si un caras(eliberati)Cu finul meu a fost mai greu(dedicat produselor holdorado)care nu a prins decat 2 carasi si un ciortan la un kg .O partida bunicica pentru mine avand in vedere ca e ... mai mult