Partide de pescuit categoria - Baraj

Partide de pescuit in categoria Baraj. Cele mai noi partide la pescuit pe Baraj

Cauta in Partide de pescuit categoria - Baraj

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

merge cel mai bine la ,larva trebuie sa fii acolo cu noaptea in cap ca asa stai pe bara......... ... mai mult

• 15-01-2010

Partida pescuit baraj draganesti-olt

frumos loc,peste e destul dar nu vrera sa manance abia am reusit sa prind 3 kg de babusca cu un bat de 4 m carbon,fir 0,12,ac 14,pluta 1 gr. ... mai mult

• 13-01-2010

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

un looc superb pacat de pescarii care vin saracii de la zici de km sa pescuiasca acolo dar nu pot de baiaetii care fac din acel loc o'' casa proprie'' si o afacere. ... mai mult

Partida pescuit frunzaru - olt

am avut doua trasaturi unu s-a dus si asta l-am intepat un crap de 3kg nemaipomenit pentru un gratar ... mai mult

Partida pescuit barajul strejesti(mosteni)

abia ce se mai dezghetase balta langa baraj si obletele deja circula de mama focului.n-am ezitat ssa arunc de cateva ori si am inceput sa prin si rosioara si oblete la un bat de 4 m,fir 0,14,ac 14,pluta 2g ... mai mult

Partida pescuit barajul strejesti(mosteni)

DUPA BARAJ PE PILA ,DA SA TE DUCI DIMINEATA CA E BELEA ,vin ca la balci ... mai mult

Partida pescuit lacul cincis

LACUL CINCIS 9 Ianuarie 2010 Este a doua iesire la pescuit pe anul acesta. Ori noi ne-am obisnuit cu mizeriile din apa,ori acestea s-au mai imputinat nu stiu,cert este ca aceasta iesire este putin altfel, in sensul bun al lucrurilor. Am ajuns la barajul de la Cincis pe la ora 8 dimineata impreuna cu inca doi buni prieteni,Sandu si Ciprian. Ne-am asezat aproape pe acelasi loc in care am pescuit la prima iesire pe acest an ,langa gardul barului Orizontul,de aceasta data undeva a ... mai mult

• 10-01-2010

Partida pescuit canal colector 3 ( canalul ii )

Am plecat de acasa cu ideia ca astazi mananc un gratar de peste . Am olimbat malul Prutului , nimic , scazut si fara vlaga . Nimic si ...nimic. Am plecat dupa vreo cateva ore ( trei ) in care nici un peste si indemnandu-ma cu un vechi prieten pescar , hai la Canalul II . Am incercat cu rama , mamaliga ( cocolos , patratica) , nimic , aveam din vechi ceva vermusi si zic hai sa incerc . Schimb motura si doar cu o undita am inceput . Surpriza , obletul musca fff bine , ma asteptam sa prind altceva ... mai mult

• 10-01-2010

Partida pescuit lacul cincis

LACUL CINCIS O frumoasa zi de iarna cu temperaturi nesperat de ridicate care s-au situat in jurul a 6 – 8 grade,o zi calduta, cu putin vant si soare. Ne-am asezat in stanga barului Orizontul, imediat langa gardul care duce pana in apa. Am ajuns in jurul orei 8 - 8.15 cel tarziu. Am pescuit cu trei lansete (telescopice) la fund, echipate fiecare cu cate doua carlige mici (16) in care am intepat cate doua larve, iar la capatul firului am pus un plumb fix de aproximativ 30 gram ... mai mult

• 06-01-2010

Partida pescuit lacul cincis

19.12.2009.O zi geroasa cu temperaturi dimineata de -10 grade iar la amiaza -7 grade.Zapada,vant rece ce-ti taie obrajii,trasaturi amortite de babusti inghetate,alb peste tot,peisaj rece de gheata,bocanci imblaniti ,brazi cu cetini ninse,turturi la stresini,focuri de arma in departari,fulare,vin fiert,intr-un cuvant IARNA.O zi specifica de iarna cu putini pesti,adica mai bine zis 4-5 babusti marunte,care au fost gratiate la final,cadou de Mos Craciun. Trasaturi anemice,bambinele mici abia tremur ... mai mult

• 19-12-2009

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

AM PRIN APROXIMATIX 4 BUCATI UNUL LA 4 KG SI 3 IN JUR DE 2,5 KG.IN REST CARAS LA 800-1KG BUCATA LA BUCHET DE RAME (CARASI)SI PESTISOR SI LIPITOARE(SOMNII) ... mai mult

• 18-12-2009

Partida pescuit lacul cincis

O zi numai buna de pescuit,putin cam friguroasa, cu temperaturi ce nu depaseau 2-3 grade Celsius si vant usor, dar totusi cam rece. Dupa ce am ales locul de pescuit si ne-am instalat,am montat pe lansetele lungi fire subtiri de 0.17 mm.,folosind cunoscutele monturi celebre Pater Noster cu plumbul fix,urmat de doua forface destul de scurte de aproximativ 12-15 cm cu fir de 0.10 mm. Pe acestea am legat carlige mici de albitura de culoare rosie(culoarea larvei),carlige in care am pus cate 2-3 larve ... mai mult

• 15-12-2009

Partida pescuit baraj calinesti

balta de la Calinesti se afla in judetul Satu Mare si sunt vreo trei variante de acces la ea ... mai mult

• 04-12-2009

Partida pescuit mihailesti

o partida super pe o balta foarte buna daca sti locurile daca nu cam scuipi in garla ... mai mult

• 11-10-2009

Partida pescuit ialomita

de ceva timp observ o schimbare in bine pe ialomita ,multi dintre bastinasi au comfirmat ca pe ialomita pestele s-a prins mai mereu;am pescuit in zona albesti, am prins caras si moace (100-400g bucata) la undita, iar in lanseta o bucata la 3,7kg si o ruptura o.40.am fost uimit de moacele prinse... foarte multe si eliberate. ... mai mult

• 23-08-2009

Partida pescuit lacul cincis

Am vrut sa momim un loc cu baliza samd in mijlocul barajului la crap 1 sapt cu 1 sac de nada, s-au gasit niste dobitoci sa se duca cu barca sa faca baie chiar acolo. Barajul nu e de pescuit, ci un loc in care sa iti distrugi nervii. Nu ai ce le zice, pot face baie oriunde. Una peste alta platica a mers slab, numai exemplare marunte si alea rar. Cineva tot prindea la ele la pufi. Eu am dat mai mult la crap si platica mare. ... mai mult

• 08-08-2009

Partida pescuit tibana-iasi

Barajul este situat in localitatea Tibana-Iasi comuna Tibanesti.Are lungimea de 4000 m si latimea de 1000.Drumul este pietruit favoabil pentru a putea ajunge in orice zi.Aici am avut sansa sa prind un somn de 7 kg .In acest baraj predomina somnul si crapul.Succes la pescuit....FIR INTINS!!!! vA dorim. ... mai mult

• 29-06-2009

Partida pescuit barajul ipotesti -olt

DIMINEATA LA ORA 5 SA FITI PE BALTA,PESCUITI LA FUND SAU LA FIXA LA CE MOMEALA DORITI SAU LA CE SPECIE DORITI ... mai mult