Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit raul prut

SAL. O NOUA PARTIDA DE PESCUIT LA PRUT,UNDE AM PRINS UN SOMN DE 2KG SI 6 LA 1KG,NOAPTEA LA LIPITOARE,DAR NU REUSESC SA POSTEZ POZELE PE SITE[CA SA NU SPUNA LUMEA CA E MINCIUNA]NU STIU CE SE INTAMPLA CU ACEST SITE DE LA 1.07.08. MERGE GREU TARE? ... mai mult

• 07-07-2008

crapi prinsi pe Prut la rama neagra ... mai mult

• 07-07-2008

Partida pescuit canal-manastirea

acelasi "tip" de pescuit pe care l-am avut toata luna pe dunare si canalele din calarasi(dorobantu,cele dintre dorobantu si ciocanesti,iar ieri pe langa c.manastirea si un canal de langa c.manastirea).carasei si carasei!(pe dunare...nimic)!pescari multi si "dezorientati",plimbandu-se de colo colo pt ca venisera de marti-miercuri,vroiau sa stea pana duminica si care pana ieri nu "facusera"nimic! ... mai mult

• 27-06-2008

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

Am mers de la Dorobantu(unde apa era f.crescuta)pe canalele dintre Dorobantu-Ciocanesti.Drum de tara(mai prost ca cel de la Dorobanti)dar mult mai scurt.Canale inguste dar pline de carasei si bibani.Sigur nu te plictisesti! ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

Am stat cam 1h 20min.Nu se putea prinde peste.Apa era f.crescuta!Am plecat pe canalele dintre Dorobantu si Ciocanesti.Am inteles de la cativa pescari ca apa ar fi cu 2m mai crescuta decat sapt.trecuta! ... mai mult

• 20-06-2008

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

caras mic doar ce scapa de plasele BRACONIERILOR ... mai mult

• 15-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

Acelasi "gen" de partida ca joia trecuta!Nu cred ca o sa mai merg acolo asa curand.Mult puiet.Din cate am inteles de la cei care plecau si cei care erau in zona am inteles ca Dunarea s-ar fi umflat iar canalul ar trebui sa aibe peste mai mare.Au dat pe Dunare marti,miercuri(ziua si seara),nu au facut nimic,unii au plecat spre Ulmeni,Spantov iar altii s-au mutat pe canal sa se distreze.Langa noi erau pescari cu 9 lansete(per total)care nu au facut nimic in timpul pe care l-am stat acolo!Perioada ... mai mult

• 13-06-2008

Partida pescuit lacul talabasca

DE CURAND A FOST LA LACUL TALABASCA..SA STITI CA NU MAI ESTE CE ERA ODATA...NU SE MAI PLATESTE ..DRUMUL ESTE DESTUL DE BUN..DAR SA STII CA PENTRU O MICA DISTRACTIE MERITA..DAR CAPTURI IMPRESIONANTE NU MAI SUNT...CARAS - 50-100 G ... FOARTE MICUTZ...DAR TRAGA PICA NON STOP... ... mai mult

• 10-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

Partida excelenta(am febra musculara)in ce priveste numarul(am prins sute de carasei carora le-am dat drumul.Am oprit 7 bucati ca palma-adica "monstrii").Manca la orice!!!Am avut o prajitura cu stafide si cand era aproape terminata am scos din ea doua stafide cu care am prins doi carasei!Manca la paine,pufuleti(la apr.orice este comestibil pt om)!Probabil abia fusesera intarcati!!!Am stat de vorba cu cativa pescari(este prima data cand am fost acolo) si mi-au spus ca peste mare nu mai este in ... mai mult

• 06-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

locuri frumoase si cu peste daca nu ar fi braconajul asta nebun.carasul mic si trage des. ... mai mult

• 26-05-2008

Partida pescuit orbau

Partida de pescuit la balta a inceput dis de dimineata,am momit bine zona in care urma sa ne aruncam plumbul.Am dat la fund,cu momitor spiral,cu mamaliga ,si pe carlig am pus boabe de porumb la borcan cu esenta de miere,si lucerna verde. Pestele a tras bine mai mult pana la orole 10 ,apoi a inceput mai dupa masa sa traga din nou. Afost o zi buna. ... mai mult

• 23-05-2008

Partida pescuit lacul enisala

pe data de 08.04.2008 am ajuns pe balta si pana seara nu am prins mai nimic. a doua zi a inceput recitalul...5 crapi de la 3,5 la 12 kg. cea mai fructuoasa partida a mea. a... totul a durat 3ore timp in care am mai avut 3 driluri ratate dintre care unul s-a soldat cu ruperea minciogului. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

o iesire placuta in mijlocul naturii.caras mic[200-300gr maxim]si o vreme care nu a tinut cu noi pescarii. ... mai mult

• 03-05-2008

Partida pescuit toldal

este crap mult in balta dar e pretentios. Multi pescari nu prind peste si trag concluzia ca in lac nu este :) ... mai mult

• 29-04-2008

Partida pescuit apata

ba,dupa descriere(oricat de mult ti-ai dori)balta ta e tot in brasov...incearca covasna mai spre baraolt!!!! ... mai mult

• 25-04-2008

Partida pescuit raul prut

A DOUA IESIRE LA PESCUIT PE ANUL 2008.LOCATIE-PRUT,MOMEALA-PATRATICA MAMALIGA,CAPTURI-UN CRAP DE APRX.3,800 SI UNUL DE 2,500 IAR PANA LA 18 KG CIORTANELE DE LA 0,800-1,600. REZULTAT-BUN,TINAND CONT DE ACEASTA LUNA. IMPREUNA CU 5 PRIETENI PESCARI NE-AM HOTARAT SA FACEM INCA O IESIRE LA PESCUIT,SA VEDEM CE REZULTATE O SA OBTINEM.NE-AM INSTALAT PE MALUL RAULUI SI IN JURUL ORELOR 7,30 SA INCEPUT A PRINDE PESTE.A FOST O PARTIDA EXCEPTIONALA CE NU SPERAM SA AIBA ASA REZULTATE.MENTIONEZ CA PESTELE T ... mai mult

• 19-03-2008

Partida pescuit raul prut

PRIMA IESIRE PE ANUL 2008.IMPREUNA CU 4 PRIETENI NE-EM PROPUS SA FACEM O PARTIDA DE PESCUIT,IN RAUL PRUT,GALATI=FRUMUSITA,SA VEDEM CUM MANANCA PESTELE SI CARE TRAGE.AM INSTALAT SCULELE SI AM ASTEPTAT.AM INCEPUT SA SE PRINDA CATE UN CARAS LA UNDITA 4M,LA RAMA,LANGA MAL.NE-AM DISTRAT CATEVA ORE,PESCUIND CARAS,DAR SI ACELA CAM RAR,CAND IN JURUL OREI 12,TRAGE UNA DIN CELE 2 LANSETE CARE LE AVEAM ARUNCATE CU PATRATICA-MAMALIGA SI SURPRIZA,UN CIORTAN DE APROX.750-800GR.CAM ASA A DECURS PARTIDA DE PESC ... mai mult

• 05-03-2008

Partida pescuit toldal

Un loc superb (CATEODATA nu). Captuura e mai mica dar satisfactia mare. Am prins numai cativa carasii, in total 6 kg. ... mai mult