Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit dunare km 603

o partida de crap foarte productiva pe un loc momit timp de o saptamana! de obicei eliberez capturile dar pe acesta lam oprit... ... mai mult

• 30-06-2009

Partida pescuit canal - dorobantu

09.06.2009.8 ore=5 carasei.canal inchis pt a nu mai intra peste din dunare.cei care au "pescuit" in prohibitie nu au regretat(oricum in nu pescuiesc decat cei care prind 10-25 kg puiet .cu care pleaca acasa,binenteles.). apa f.scazuta si f.infecta.cu cat te apropii de dunare cu atat este mai infecta.canalul este un santier,se dragheaza si este plin de utilaje tipice unui santier.pescarii mai pescuiesc in capatul canalui (langa sosea).este ultima partida de pescuit pe anul asta pe canal si dunar ... mai mult

• 14-06-2009

Partida pescuit ghioroc

loc bun... dar nu pe ocean pe balta din dreapta....super la 2-3 metrii de mal la pluta cu o singura boaba de porumb sanse sa lovesti crap de 3-4kg...la fund prea rece are o adancime mai mare balta si slabe sanse...mergeti pe ghem de viermisori cu o boaba de porumb pe fir!!!! Hai Fir intins!!!! ... mai mult

• 16-05-2009

Partida pescuit raul sabar-jilava

din pacate obletele era acoprit cu apa si nici macar nu am vazut un tzac in 2 ore!!!!!!!ciudat???poate ghinion,cine stie. ... mai mult

• 06-05-2009

Partida pescuit raul prut

O iesire pe Prut,in 3,de sambata dimineata pana luni la ora 17.Sa prins peste sambata si luni,duminica a batut un vant si valuri la greu.Cantitatea de peste a fost prinsa de cei 3 care am fost si impartit tot in 3.Am stat atat deoarece de pe 1 aprilie se inkide pescuitul la Prut pana pe 30 iunie si nu mai vedem iesire la pescuit decat la crescatorii.Pestele sa prins la patratica de mamaliga si cel mai bine a tras la mal la bete de 5-6 metri la tiganeasca. ... mai mult

• 30-03-2009

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

zi f.frumoasa.am fost cam 30 pescari.unul singur a prins un ciortan la un kg.in rest carasei,rosioara,babusca,bibani!dorobantu era scazut(luni 30 martie voi merge acolo).pana in prohibitie nivelul apei va optim pt braconat!dupa prohibitie probabil se va prinde ca si anul trecut-carasei,guvizi si bibanasi! ... mai mult

• 29-03-2009

Partida pescuit raul neajlov,iepuresti

AM FOST PLECAT PENTRU O PROBLEMA PERSONALA SI LA INAPOIERE M-AM OPRIT PENTRU A MA RELAXA CITEVA ORE SI MI-AM INCERCAT NOROCUL SPRE SURPRINDEREA MEA AM PRINS LA PRIMA ARUNCARE A UNDITEI UN PESTE CARUIA NISTE CHIBITI I-AU SPUS CLEAN ,CEEA CE MA FACUT SA INSIST AM MAI PRINS 5 PESTI CARORA NU LE STIU NUMELE ,DAR VREAU SA VA SPUN CAASA CEVA MI -SA INTIMPLAT FOARTE RAR.VA SALUT CU MULTA STIMA SI ASTEPT CA DV. SA NE SPUNETI UNDE VA PUTETI TRECE TIMPUL CU PLACERE. ... mai mult

• 28-03-2009

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

zi extraordinar de urata.ploaie,vant destul de puternic.la prima ora am fost la canalul dorobantu sa vad cat este de crescut.mai avea cam 1,5 m si se revarsa peste dig!dunarea intrase peste paduri(la "inersectia" dunare cu dorobantu).din cate aflasem si cu doua zile inainte de la oltenita pana la calarsi malurile dunarii erau sub ape!am mers pe scoiceni(masina langa masina,pescar langa pescar!!).au fost f.multi pt ca toate drumurile de acces de prin "alte coclauri" nu mai erau de acces!am vazut ... mai mult

• 17-03-2009

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

zi f.frumoasa.am ajuns pe la orele 09.00.am prins numai carasei de acvariu.este perioada cand acest canal este braconat intr-o veselie.certuri intre pescari si taranii braconieri.politia de frontiera a spus ca nu se baga!!fermierii(arabi) si angajatii lor(mai ales paznicii)au scule bagate din 50 in 50 m(pescarii isi rupeau unditile in ele)!fermierii ingradesc cu gard metalic bucati din canal pt al bracona!politia de frontiera face controale de ochii lumii!!din cate am auzit sefii acestei afaceri ... mai mult

• 17-03-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,am fost ieri la Prut si am prins o zi tare naspa cu vant si chiar ploaie la pranz,am dat in garla de la cantonul lui Deciu si nu am luat decat 10 carasi cat palma la rama rosie,aprx.1 kg,am vrut sa plec si maine dar la cat a plouat azi nu stiu,drumul e naspa pe ploaie.FIR INTINS ... mai mult

• 13-03-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,o prima partida facuta de 2 prieteni la Prut pe anul asta,acum o saptamana in zona Frumusita,au prin la rama neagra,mihalt si la rama rosie ceva caras,dar putin in jur de 3-4 kg.Asteptam sa se mai incalzeasca putin si mai discutam.FIR INTINS ... mai mult

• 20-02-2009

Partida pescuit dunare-oltenita

la multi ani pt toti pescari maine vreau sa ies un pic la dunare adica 4 01 2009 care vrea sa mearga ma poate gasi la tel 0722818412 numai din bucuresti loc in titan ms mult ... mai mult

• 03-01-2009

Partida pescuit dunare-ulmeni-spantov

dunarea este tulbure 2 salai la tuister si mult aer curat ... mai mult

• 30-12-2008

Partida pescuit raul prut

Sal,o partida de pescuit minunata din punct de vedere a capturilo, doar vremea,un pic de ceata si un pic de ploaie de la ora 16.Am pescuit in baltile ramase in padure,in gropi,de la revarsarea prutului. ... mai mult

• 03-12-2008

Partida pescuit toro

sa incepem cu inceputul:am plecat intr-o dupa amiaza cu un prieten de-al meu in jurul orei 15,am ajuns pe balta in jurul orei 16.am momit locul cu o mamaligA,dupa care am facut monturile de caras si am inceput sa scoatem.am scos in jur de 80 de carasi si 6 crapi sau cioltani ca erau mai micuti,iar pe la ora 20 am strins lansetele si am plecat acasa.FIR INTINS TUTUROR. ... mai mult

• 26-11-2008

Partida pescuit insula ostrovul mic

super vizitati http://www.youtube.com/watch?v=cbPmkzEKA-4 astept com. ... mai mult

• 22-11-2008

Partida pescuit dunare

...peisaj mirific...pacat de intretinere ... mai mult

• 11-11-2008

Partida pescuit raul prut

O partida fara succes la crap dar am vazut ca sarea salaul si am incercat.Am bagat o napatca mica in garla de langa prut si am prin ceva jai si obleti si am pus in carlig....surpriza tragea salaul,ceva misto tare.FIR INTINS ... mai mult