Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balastiera apa

A fost O PARTIDA F.BUNA cu toate caa fost f. frig si a batut vintul.La twister n-am dat decat 1ora , mi-au inghetat mainile.In schimb a mers bine stiuca la pluta cu carasel viu.Am prins 3 si am scapat una. Cea mai mare a avut 3,7 kg si i-am dat drumul pt. ca avea icre. ... mai mult

• 03-11-2009

Partida pescuit balastiera apa

A fost o partida foarte buna,cu toate ca a fost frig.A batut vantul tare si nu am dat la twister doar 1ora ptr. ca mi-au inghetat mainile.Sigur mai prindeam macar inca un salau.In schimb stiuca a mers bine la pluta cu rosioara.Am prins 3 stiuci si una am scapat-o.Cea mai mare a avut 4kg si i-am dat drumul ptr.ca avea icre.Abia astept urmatoarea partida in care am sa i-au si barca. ... mai mult

• 03-11-2009

Partida pescuit raul prut

O ultima partida pe anul aceste pe timp de noapte cu reusite cred eu satisfacatoare,mentionez ca acesti pesti sunt impartiti in 2 cu bunul meu amic PEDROS,pesti prinsi seara la scoica si mamaliga-patratica,nu mai mergem noaptea ca e tare frig.Dovezi la pestii capturati stau pozele pe care nu le pot posta din cauza unor probleme cu adminul,am trimis pozele adminului si se pare ca merg dar eu cand incerc sa le postez nu reusesc.FIRE INTINSE. ... mai mult

Partida pescuit raul prut

O partida cu o singura captura prins la ora 22-30 dril 25 min,ajutat de PEDROS la minciog si multa durere cauzata de 2 masele pe care le-am si scos prin operatie.FIRE INTINSE. ... mai mult

Partida pescuit raul prut

O partida reusita impreuna cu bunul meu partener PEDROS,prinsi seara intre ora 22 si 08,driluri minunate si capturi frumoase,multumesc PEDROS de ajutor la minciog.FIRE INTINSE ... mai mult

Partida pescuit raul prut

O partida de pescuit cu capturi foarte bune si driluri frumoase,6 pesti=37kg,martor marius luka,fara de care nu as fi reusit sa scot acesti monstri.FIRE INTINSE ... mai mult

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

4 somni 2 8kg ,unu de 4 si unul de 2kg la rama neagra ... mai mult

• 30-09-2009

Partida pescuit dunare

Nu am dat la lipitoare pana acum.....PROFUND SURPRINS ....Salau merge SUPER BINE la asa ceva.... ... mai mult

• 20-09-2009

Partida pescuit raul prut

o partida fara capturi,apa foarte tulbure si vine cu multa iarba,am reusit sa prind un somn la kil.FIR INTINS ... mai mult

• 13-09-2009

Partida pescuit dunare pod - unitatea militara

am ajund in jur de 12:00, primele 30minute NIMIC! cand vine un "cap de bou" de prin zona si-mi zice sa ma mut mai catre pod , ca acolo se prinde! dar cu un ton destul de hotarat! Ii zic ca "da" da'mai tarziu, adica curand..mai sta vreo 15 minute ca "desteptu'la poarta noua" si pleaca...nu trec 15 secunde si "smulg" pe mal o rosioara de cca 350gr!!! (a fost cel mai mare peste prins si m-a uns pe inima, nu stiam si nu vazusem sa existe rosioare asa de mari-aproape 30 cm lungime, cu aripioare rosu ... mai mult

Partida pescuit bazinul la cala

Bubuiala mare cu baroasele prin calele navelor aflate la reparat si discutii"racnite" intre muncitori (cred ca surzesc din cauza zgomotului si zbiara unu'la altul ca se poata auzi). a picat numai la fixa , in jur de 100-150 gr/buc. (colegul a luat caras de 200-250 gr = 5 buc la bob de porumb pe ac, toata ziua). O platica "palmasa" la lanseta la viermusi buchet. Cred ca duminica sau in zile fara "cantece de baros" s-ar fi prins ceva mai mult... unii "spalau la varza" ca s-ar fi prins si ceva ... mai mult

Partida pescuit bazinul mare

Setca langa setca la distante de 20-60 metri de mal pe tot bazinul. Niste nefericiti , campasera pe intuneric langa o zona fara stuf, aparent foarte promitatore, pentru ca dimineata sa constate ca un shmeker tocmai "montase" o setca in dreptul lor , la numai 10 metri (!!!) de mal. Cand ne-am apropiat, se uitau la noi " musca la p_ _ a" si unu zice : Veniti sa dati aici , ca am si nadit locu'! . Bineinteles , ziua au intrat si iesit barci cu vasle sau cu motor, unii puneau setca , altii scoteau ... mai mult

Partida pescuit bazinul mic

Trafic nebun de barci cu motor , ale caror proprietari imbecilizati de alcool , in loc sa se gandeasca ca in gandul nostru le-am facut mamele , masini de cusut , isi imaginau ca o sa-i "petim" sa-i inchiriem.. dupa 5 ore de balamuc , am iesit mai spre Dunare , "la epava" unde din barca cu vasle (gratuita a gazdei), langa stuf , am prins 7 platici "palmase" la viermus PS:Pentru localnici , orice "auslander" este privit ca un dobitoc, o vaca de muls , care nu tre'sa prinda peste neaparat,da' ... mai mult

Partida pescuit raul prut

Sal,o noua partida de pescuit la Prut,cu capturi foarte bune ptr.perioada asta si conditiile in care se prezinta Prutul,tulbure si in scadere masiva.Am plecat miercuri pe la 14,am gasit locul ocupat si am asteptat pana la ora 18 cand a plecat persoanele respective,am lansat sculele si la ora 20 am prins prima captura,un crap de 6 kg la scoica,iar pana dimineata la 4 nici o trasatura.De la ora 5 pana la 7 am prins inca 6 pesti,4 carpi si 2 somni,crapii 1=5kg,1=4kg,1=3kg si 1=2kg,somn 1=3kg si 1=0 ... mai mult

• 14-08-2009

Partida pescuit raul prut

Sal,am fost la prut 48 ore de vineri pana azi si am reusit sa prindem in 3,15 kg crap,5 pesti la 2 kg si 5 la kil,la mamaliga si rama neagra.Este tulbure si scade,tantari la greu si ne consideram norocosi k am prins,ca multa lume se plange de rezultate slabe.FIR INTINS. ... mai mult

• 09-08-2009

Partida pescuit raul prut

O partida de pescuit de 24 ore in Prut,cu rezultate slabute,4 ciortani,cel mai mare la 4 kg,o mreana la kil si 4 somotei,toti prinsi numai noaptea,ziua nu vrea deloc,cred ca din cauza ca au icre,am scos icre de la toti 4 ciortani.Am pescuit la mamaliga-patratica,lipitori si rama neagra.Prutul este tulbure si vine cu iarba,iar daca tin cont de asta pot spune ca am avut noroc ca am prins peste.FIR INTINS ... mai mult

• 24-07-2009

Partida pescuit dunare

am plecat pe dunare la gostinu si apa era foarte crescuta, drumul bun pana la loc ca nu a plouat ,pestele a tras de cateva ori,cand puneam cortu in prima zi, a doua zi incepuse sa scada au incercat si cu barca si nimic. ... mai mult

• 19-07-2009

Partida pescuit raul prut

Salutare la toata lumea,am fost plecat la Prut de Vineri pana Sambata,este adevarat ca Prutul este tulbure dar nu asta e probleme ci acea iarba pacatoasa care vine si se agata de fire.Dupa cele comentate se pare ca am avut noroc,am prins in 2- 10 kg crap-greutatea lor[un crap la 5,5 kg,unul la 3 kg si 2 ciortanele la kil]si circa 3 kg somotel,dupa cum spuneam cred ca am avut un pik de noroc si suntem multumiti de cat am prins fata de cum se prezinta Prutul.Am sa postez pozele in album,cred ca ma ... mai mult