Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit helesteu basesti

Un crapisor frumos si viguros, a tras langa margine,a fost scos afara, fotografiat si cantarit si pe urma eliberat. Merita pescuit asa pentru relaxare si pentru ati satisface pofta de andrenalina. Este o balta foarte buna ... mai mult

• 23-08-2018

Partida pescuit porumbesti

Foarte prost. Decand s-a chimbat conducerea si a venit acest idiot care se tine mare director de asociatie este dezastru .Pacat ca s-a ajuns aici din cauza unui dobitoc care se crede mare destept. Am umblat mult pe aceasta balta prin 2009-2013. Era foarte ok. Mare pacat .... ... mai mult

• 16-02-2016

Partida pescuit fulga

Nu am avut nici macar o trasatura de caras,nu mai zic sa traga crapul. Sincer ma intreb daca mai este peste in balta si daca da de ce nu a miscat nici macar odata. Balta este extraordinara dar inca nu imi revin. Chiar nu am mai fost pe nici o balta fara sa am macar o trasatura. ... mai mult

• 13-11-2015

Partida pescuit mariuta 3

Am ajuns pe balta in jurul orei 18 seara pentru o partida de 24 ore , din pacate toate locurile care doream sa pescuiesc erau ocupate am mers in coada baltii pe ultimul loc si am plantat 4 lansete iar cu 2 am dat la bomba cu pufuleti , seara a fost superba in jurul orei 1 noaptea am avut prima trsatura un romanesc de 4 kg , anuntand recitalul ce avea sa urmeze , am avut 17 trasaturi din care am scos 5 crapi unul de 4 kg unul de 3 kg doide 2 kg si un cteno de 3 kg mai inspre dimineata cand ma lua ... mai mult

• 11-06-2015

Partida pescuit mariuta 3

Am ajuns pe Balta in jurul orei 5 Dimineata si am pescuit pana la ora 17, vremea a fost superba pentru pescuit, un pic inorat, pe urma a iesit putin soarele. Am pescuit in coada baltii aproape de teava, eu impreuna cu inca 4 colegi, in fata la cabana paznicilor. Mai erau vreo 5 masini, am pescuit mai mult la bomba cu bonduel si am luat un ciortan la 2-5 kg si cateva platici frumoase una din ele la 1,2 kg si 6 carasi in total vreo 7 kg de peste, am fost cat de cat multumit dar si un pic dezamagit ... mai mult

• 30-05-2015

Partida pescuit lac ianculesti

o partida reusita de pescuit, mult caras si babusca.un crap de 12.200 kg foarte sanatos si luptator. vremea a fost una buna pt pescuit desi vantul a suflat neancetat. recomand aceasta balta, cu incredere. voi revenii cu noi partide de pescuit ... mai mult

• 08-05-2015

Partida pescuit cotoroaia

Accesul este destul de bun - se merge pe sosea asfaltata pana in localitatea Cotoroaia (am folosit google map pe telefon - m-a dus pana in poarta baltii). Dupa ce se trece de indicatorul de intrare in localitate, aprox. la jumatea pantei, pe partea dreapta in fata unei porti metalice este un pod mic peste santul de langa sosea, delimitat cu anvelope de camion (fiecare anvelopa se vede doar pe jumatate). Dupa aceste anvelope, primul drum la dreapta (drum de pamant) va duce spre liziera unde gasit ... mai mult

• 21-07-2014

Partida pescuit iaz frasinel piatra neamt

Balta foarte buna, atitudine administrator balta excelenta, un deosebit bun simt si respect pentru pescar, balta linistita, posibilitati petrecere si recreere cu familia, liniste, densitate peste buna. Am fost pe aceasta balta in fiecare an in ultimii trei ani si pot spune ca nu am plecat niciodata dezamagit de pe aceasta balta. Sper sa ramana asa in continuare. Voi merge sigur si anul acesta cand voi ajunge in zona. ... mai mult

• 09-07-2014

Partida pescuit blasova

balta full, peste nu prea se prindea, malul de peste jumatate de metru si foarte afanat, un singur ten in 48 de ore.Colegii mei si mai rau. in rest caras dar nu foarte mare intre 200 si 400 grame. paznicii ne-au deranjat doar dimineata pentru taxa , stiau ca nu prea e vad! fire intinse ... mai mult

• 02-07-2014

Partida pescuit mariuta 3

Am pescuit intre orele 16.00 si 7 dimineata a doua zi , vremea a fost frumoasa inspre seara a inceput sa ploua , am pescuit exact langa cabana paznicului langa ponton se vede si in poza , am fost singur pe balta ,am pescuit la plantat cand a inceput ploaia am vrut sa strang sculele si sa plec , dar parca ceva imi spunea sa raman si nu mi-a parut rau ca am avut 3 trasaturi fiind singur mi-a fost greu sa scot si am scapat 2 bucati una in larg si unu in mal , dar am reusit sa scot o frumusete de c ... mai mult

• 06-06-2014

Partida pescuit vulpoi

balta intens promovata, 3 partide anul asta.Primele doua soldate cu un singur ciortan la 1,5 kg iar ultima cu doi ciortani la 2,5Kg si 1,5kg in 24 ore.Mentionez ca si partidele anterioare au fost de 24 ore unde am pescuit impreuna cu 3 prieteni care nu au prins nimic in afara de caras la 100 gr. De fiecare data pe balta in jurul meu nu am vazut pe nimeni sa prinda CRAP, INSA PE CELALALT SITE OBSERV CA S-A PRINS IN DRACI???!!! PE VULPOI CONCLUZIA: BALTA MICA ,FRUMOASA, CURATA, PERSONAL AMABIL ... mai mult

• 27-04-2014

Partida pescuit corod

balta mare si frumoasa, insa pacat de populatia piscicola din aceasta balta care e plina doar de caras si ala nu prea stralucit. Am zis sa incerc aceasta balta pentru ca in galati nu prea ai unde sa pescuiesti si am ramas profund dezamagit....tragea carasul si la boilies de 10 mm. Am pescuit impreuna cu 3 prieteni care au avut aceleasi rezultate 2-3 kg caras.la sfarsit am inteles de ce eram singurii de pe balta, nu pastele era vinovat... fire intinse ... mai mult

• 24-04-2014

Partida pescuit mata radeanu

Am fost la pescuit la ferma piscicola Matza Radeanu din satul Vadeni comuna Cavadinesti,judetul Galati. Vremea a fost buna in mare parte cu exceptia vantului care a batut spre seara. Probabil balta are peste dar cat am stat acolo,nu am prins mai nimic.Erau multi pescari dar nici unul nu avea peste in juvelnic. Balta este curata,drumul bun,paznicii nu te jeneaza pacat ca nu are si peste.Probabil il scot toamna cu plaseele. ... mai mult

• 11-04-2014

Partida pescuit lacul brates

a fost o partida super a tras de dimineata de la ora 8 cu o mica pauza de la 11 la 13 cand nu a miscat am fost pe malul de est paralel cu calugaru am incercat si la mustaciosi dar fiind foarte rar ca braconieri lau strecurat nu am avut nici o trasatura va recomand sa incercati. fire intinse ... mai mult

• 19-03-2014

Partida pescuit baraj arges-la pietre

Am pescuit cu două undiţe:-una scurtă de 4m, linie fină pentru oblete fir de 0,08 şi cârlige nr.18 plută de păun; -una de 6m. cu linie de 0,10,forfac de 0,08 si carlige nr.14 plută de 1,5g. Am amestecat nada cu vermuşi şi am nădit la început cu 4 bulgări mari după care am întreţinut locul cu bulgări mici la intervale regulate.Pentru început am prins câte un oblete rătăcit timp de vreo trei ore după c ... mai mult

• 12-03-2014

Partida pescuit cornetu

am pescuit pe arges in zona ordoreanu este un gtopan care are legatura cu argesul erau cam 5 masini pe balta eu unul nu am prins nimic a fost ceata cica sa prin caras balos si sabioara caND ESTE VREMEA MAI BUNA PROBABIL ... mai mult

• 17-01-2014

Partida pescuit bila

balta este plina de raci. 4 carasi si 4 raci. pentru cei care sunt interesati de getzem va spun ca este o prostie.am testat acest produs pe prut, blasova,ileana ,facau(3 luni)= 0 capturi. va doresc fire intinse. ... mai mult

• 04-09-2013

Partida pescuit stanesti

balta frumoasa fff putin pescuita.. din pacate crapul aici e invatat numai cu porumb uscat.. mult crap si mult ten.. mult caras marunt.. mil si iarba pe fund.. fara agataturi.. am pescuit de la 9 seara pina a 2 a zi la ora 2. 2 crapi de 4 kg si un ten de 3 kg.. si o galeata de caras daca va prinde ploaia doar cu un 4x4 iesiti de aici.. mergeti la plantat sau cu saculeti solubili altfel nu aveti sanse ... mai mult