Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit dunare la apa calda

Destul de frig dar a mers platica.Numai la cocolos de mamaliga,Montura finutza de 0.10,pluta 0.5 gr,ac de 16.mai dadea cate un carasoi dar mai rar. Cei care au avut lanseta au prins somn,salau si mai dadea si cate o stiuca dar pana in 3 4 kg.super loc mai ales pe vremurile astea. ... mai mult

• 16-02-2008

Partida pescuit dunare la apa calda

Am fost astazi si cu toate ca a batut vantul a nins ,a dat drumu la apa,total,sa prins si peste, cine a fost mai norocos a prins salau- 4 kg, la bucatica ,eu m-am multumit cu doua platici una 500g si alta 800 g si cateva mai mici,prinse la patratica, cam slab,o partida de priveliste si de plimbare. ... mai mult

• 14-02-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit de 48 de ore pe lacul bellaria ,tinand cont ca a plouat ancontinu,am pescuit la boiles de fructe si peste avand 9 capturi mai importante din care si recordul meu personal,capturile au fost eliberate ... mai mult

• 31-01-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit pe lacul bellaria italia an luna octombrie 2006,partida de 3 zile de pescuit,ff multe capturi dar tin sa precizez ca este recordul meu la 1ora de pescuit deci: -1 crap 21,00kg -1 sturion 7,00 kg -1 sturion 4,00kg deci toate trei capturi an decurs de 1 ora si la o singura lanseta ....INCREDIBIL DAR ADEVARAT...capturile au fost eliberate ... mai mult

• 29-01-2008

Partida pescuit campu\' cetatii

Un lac mic frumos si cu niste pastravi ca lumea (marisori). Platesti car prinzi (1kg pastra=21 ron) ... mai mult

Partida pescuit toldal

Un loc superb (CATEODATA nu). Captuura e mai mica dar satisfactia mare. Am prins numai cativa carasii, in total 6 kg. ... mai mult

Partida pescuit zau de cimpie

Ultima data cand mam dus acolo drumul era asa siasa dar nam mai mers la copca pt ca nu era destul de ingetat. cacolo sunt foarte multe lacuri (eu ma du la cel dinspre saulia). Am stat 8 ore prima parte a zilei am prins bine dar spre seara nu prea mult. In total am avut 2 kg jumate caras, 5 kg jumate crap mic si un crap de 8 kg. Va invit si pe voi ... mai mult

Partida pescuit husasau

Am pescuit pe balta de la Husasau de Cris in perioada 15-17.05.2007 si chiar in primele 30 de secunde de la aruncarea primei lansete ,am avut si prima prezentare,respectiv un crap cteno de 10,2 kg,Drilul a durat aprox 10 minute.Dupa sedinta foto captura a fost eliberata.Momeala folosita :boilies cu aroma de capsuni.Am mai prins inca 3 crapi oglinda,intre 1,5 si 3 kg.Amenajarea baltii este de nota 10,singurul inconvenient fiind acela ca este prea mica. ... mai mult

• 27-01-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit am facuto cu prietenul meu ,capturi am avut multe si printre care si un over 20 kg facut de MARTINO , deci ca si kg an 3 zile am depasit 200kg de crap ,binenteles capturile au fost eliberate,a fost o iesire de neuitat care se va repeta an curand.... ... mai mult

• 17-01-2008

Partida pescuit gheorghe doja

Am fost la pod unde apa este mai adanca ,am facut cateva copci si am trecut la treaba,nu prea a fost miscare si m-am dus mai spre coada lacului la stuf.Daca eram cu amicul meu care are solunar poate dadeam de peste, asa m-am distrat cu cativa bibanasi, ceva balos si carasei. ... mai mult

• 09-01-2008

Partida pescuit butimanu

am trecut cu doua zile inainte in recunoastere si am vazut capturi frumoase la cineva cu vechime pe aceasta balta asa am hotarat sa incerc. Am pescuit la plantat cu un prieten ,primul ciortan a fost la undita 6m fir textil aproape 3kg am intrat in apa sa-l scot,a urmat la lanseta un crap la 5kg si un ciortan care avea un montaj mai vechi intepat sub falca si sa incolacit de al nostru tot la 3kg.Am avut noroc ,daca nu arunci departe nu ai sanse sa prinzi .Peste este pt ca am mai fost si la sala ... mai mult

• 01-01-2008

Partida pescuit ior

am pescuit de cateva ori aici...nu este nimic spectaculos numai ca taxa aceea o cam dai degeaba:( cat despre somni si cteno "malefici"...asta chiar e buna!:)) daca ei numesc cteno de 2-3kg malefici, e clar! am prins de la oblete, rosioara, babusca, cteno, caras(destul de marisor ~700g-1kg), si cativa bibanei mai bine proportionati 25-30cm. Daca taxa ar fi una mai "domestica" cred ca as pescui mai des in acel lac...mai ales ca stau la 15min de lac... ... mai mult

• 22-12-2007

Partida pescuit gostilele

ma duc dimineatza, arunc lansete , in stanga mea erau 2 baieti care plantasera de cu seara. nu au prins nimic. la ora 12 iau repede un ten de 19 kg si ma duc acasa . M-a gonit canicula. O balta cu toane... ... mai mult

• 17-12-2007

Partida pescuit holbina

dupa mine este unul din cel mai bune locuri de stiuca din delta si inclusiv romania ... mai mult

• 11-12-2007

Partida pescuit moara vlasiei 2

Printre ultimele partide de pescuit pe anul 2006, am fost cu priten pe aceasta balta. Balta este una foarte buna pentru crap are densitate foarte mare insa trebuie sa stii sa si prinzi. Era primul meu an de pescuit cu lansete NONE din Obor, dar totul are un inceput. Ca si capturi am prins un crap, si amicul meu o stiuca binenteles ca nu am mers la rapitor, insa stiuca a a sarit la momitor. Si cu toate ca nu avea montura pt stiuca a resuit sa o scoata carligul find agatat in exterior. Am fost pl ... mai mult

• 09-12-2007

Partida pescuit cetariu

Fiind in concediu in bihor, am zis sa bat putin baltile din zona. Am ajuns si pe aceasta balta, foarte frumos aranjta, cu locuri foarte frumoase. Am discutat cu patronul si a acceptat sa pescuiesc in sistem prinde si elibereaza normal la o taxa mai mica - 50%. Am intentionat sa stau 24 ore,insa partida sa redus la 12 intrucat vremea a fost neprielnica. Ce pot sa zic despre partida, am nadit cu bile si porumb , si momeala la fel. Avea si bile solubile SBS la mine si am incercat si la ele. NU mare ... mai mult

• 09-12-2007

Partida pescuit ciurila

Balta e plina de novac in general de la kg in sus. Drumul de acces e bunicel pe partea cu livada dar sa nu ploua. Poate ar fi mult mai frumos daca am curata fiecare pescar locul dupa partida de pescuit. ... mai mult

• 08-12-2007

Partida pescuit ochiul boului

Balta e foarte frumoasa. In total am fost 8-10 pescari, dar din pacate nu am avut nici o trasatura niciunul.E drept se racise foarte puternic. Probabil la primavara vor fii alte rezultate. Din ce am inteles de la ceilalti pescari s-a prins foarte bine in vara, in special novac, caras si din cand in cand crap. ... mai mult