Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit vladesti

balta Vladesti.renume mare,peste putzin......masini din Bucuresti,Galati,Vaslui,Constanta..la 6 lansete doar un crap de cca1 kg si un guvide cat tigara...nervi...hai la undita ca poate pica de o saramura...cativa obleti,2-3 platicute,un carasel ratacit ...vremea a fost rea,ploaie,vant dar am sperat ca solunarul minte...duminica am vazut si eu live ce inseamna ratarea unei capturi de cca 5-6 kg...a "zburat" din juvelnic si prietenul care a fost norocosul sa-l aiba in carlig mai ca nu a facut depr ... mai mult

• 16-06-2008

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

caras mic doar ce scapa de plasele BRACONIERILOR ... mai mult

• 15-06-2008

Partida pescuit ciulnita

daca prinzi un loc bun prinzi la o partida 10-18 kg ,dar numai Cteno,rar foarte rar mai pica cate un crap.Caras la greu.4 lansete si 3 bete,trage la porumb si pufuleti.Taxa pt. parcele este de 100 ron ,iar pentru balta propriu zisa este 50 ron.Se elebereaza pestele crap sau cteno mai mic decat 300g,dar mi se pare corect ca la anul se fac la 1-1,5 kg exemplarul.cam scump dar asta este.Fir intins. ... mai mult

• 15-06-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

Acelasi "gen" de partida ca joia trecuta!Nu cred ca o sa mai merg acolo asa curand.Mult puiet.Din cate am inteles de la cei care plecau si cei care erau in zona am inteles ca Dunarea s-ar fi umflat iar canalul ar trebui sa aibe peste mai mare.Au dat pe Dunare marti,miercuri(ziua si seara),nu au facut nimic,unii au plecat spre Ulmeni,Spantov iar altii s-au mutat pe canal sa se distreze.Langa noi erau pescari cu 9 lansete(per total)care nu au facut nimic in timpul pe care l-am stat acolo!Perioada ... mai mult

• 13-06-2008

Partida pescuit oltenitei

am trecut azi pe la balta Oltenitei(am avut treaba la Calarasi) si am vorbit cu cei trei pescari care erau pe iaz si toti au reusit capturi de peste cinci kg crap romanesc si salonta la boiles. Erau foarte multumiti si au spus ca au eliberat mult ciortan si crap. ... mai mult

• 12-06-2008

Partida pescuit lacul talabasca

DE CURAND A FOST LA LACUL TALABASCA..SA STITI CA NU MAI ESTE CE ERA ODATA...NU SE MAI PLATESTE ..DRUMUL ESTE DESTUL DE BUN..DAR SA STII CA PENTRU O MICA DISTRACTIE MERITA..DAR CAPTURI IMPRESIONANTE NU MAI SUNT...CARAS - 50-100 G ... FOARTE MICUTZ...DAR TRAGA PICA NON STOP... ... mai mult

• 10-06-2008

Partida pescuit lui florin

novac la 3 kg merge la pufuleti mai ales ziua am incecat si plantat dar tot novac am luat ... mai mult

• 09-06-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

am avut o zi super am prins mult peste si ne-am distrat pe cinste.e plin cu somn african,crapul a mers mai slabut,dar am prins 2 bucati.e bine de stiut ca este mare somnul si nu poti merge cu ...mana goala adica trebuie ceva bani....!eu ma descurc...ca iau comenzi de la vecini colegi de serviciu ii dau la acelasi pret dar eu raman cu placerea...ca de aceia sunt pescar nu?e ok balta am dus multi prieteni acolo si au fost multumiti. ... mai mult

Partida pescuit colacu 2

nimic.carasel la bat.se auzea ca s-au bagat navoadele.toata balta moarta.nici plantat cu barca. ... mai mult

Partida pescuit catrunesti 3

se pare ca merge bine in cursul saptamani simbata si duminica foarte slab. ... mai mult

Partida pescuit zau de cimpie

am inceput pe la ora 5 dar nu-am vazut peste mare numai caras 2-3sute de grame ... mai mult

Partida pescuit oltenitei

ca de obicei pe acest bazin nu ai timp sa te plictisesti.Am vrut marea captura dar nu a dorit sa vina.Am oprit in cele din urma trei crapi care au totalizat 7kg din cele 40kg prinse.Fire intinse va doresc. ... mai mult

Partida pescuit canal - dorobantu

Partida excelenta(am febra musculara)in ce priveste numarul(am prins sute de carasei carora le-am dat drumul.Am oprit 7 bucati ca palma-adica "monstrii").Manca la orice!!!Am avut o prajitura cu stafide si cand era aproape terminata am scos din ea doua stafide cu care am prins doi carasei!Manca la paine,pufuleti(la apr.orice este comestibil pt om)!Probabil abia fusesera intarcati!!!Am stat de vorba cu cativa pescari(este prima data cand am fost acolo) si mi-au spus ca peste mare nu mai este in ... mai mult

• 06-06-2008

Partida pescuit vladesti

Fata de ce reputatie avea aceasta balta nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.Cred ca de mai bine de o luna de zile crapul parca a intrat in mal. Vreun norocos doar sa mai fi prins unul sau doi dar nu mai e cum era odata, iar drumul de pe diguri este de toata jena. daca nu esti atent te duci in lac sau in prut, depinde cum ai noroc. ... mai mult

• 04-06-2008

Partida pescuit ior

Saptamana trecuta am cumparat niste "scule".Vineri(30.05)ma-am intalnit cu un vecin(si el tot pescar,dar avansat)care mi-a propus sa mergem sambata dimineata la prima ora sa "incercam" doua lansete la stiuca!Pe 31.05 la apr05.20 eram pe una din insule!(locuim la apr 300m de lac).Am lansat(aruncat) de pe acea insula ,razant cu bradisul(cunosc f bine lacul) cam 1h(am prins o stiuca)!Apoi amondoi am inceput sa aruncam intre insula si pod(aruncam,recuperam.ne deplasam cativa metri samd)!Aproape de ... mai mult

• 02-06-2008

Partida pescuit valay

Ozi norocoasa, dupa ce inainte cu o zi a plouat torential. am momit cu mamaliga si pe carlig am pus rama de pamint Am prins un caras rosiatic. Analizati capturile din sectiunea adauga capturi ,unde am sa postez pozele din aceeast data. ... mai mult

• 01-06-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

am fost cu niste amci din sag ca le-am promis ca ii duc la balta laudata s-au distrat de minune nu le-a venit sa creada ce festival fac somnii africani.crapul mai slabut ca era tare cald dar tot am luat 3 bucati.mie cel mai mult mi-a placut la bufet fiindca era tare cald si au bauturi la rece......asa ca m-am mutat la terasa.merita locul de departe nota 10 si mai ales ca nu e aglomerat. ... mai mult

• 31-05-2008

Partida pescuit lozova galati

Am ajuns pe la 3 noaptea,era bariera pusa si abia pe la 5 a venit si a dat drumul,nu se pecuieste nocturn,nu se planteaza.Cu chiu cu vai 5 carasi la rama. Vremea superba,nada buna,degeaba dai 100 ron,nu se merita. ... mai mult