Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit cornetu

o partida de salau frumusica sa prins si la plastic si sabioara ,se procura cam greu sabioare ... mai mult

• 29-06-2008

Partida pescuit sapaturi 3

incepand cu 20 06 2008 am auzit ca balta sapaturi 3 se inchide pentru 2 ani . se zice ca s-a schimbat patronul si cica ar fi bagat peste. puiet de crap , caras , somn (amestecat) ,si ca ar astepta sa creasca. mai multe nu stiu . ... mai mult

• 28-06-2008

Partida pescuit lozova galati

super tare...numai cuvinte de laudat...foarte multi carasi de 100-300 de grame , un crap la 5,5Kg , unul la 3,5, doi la 3 Kg...toate cuvintele de lauda administratorilor...am dat doar la lanseta...la undita este apa foarte mica...nu merge..drumul este acceptabil...chiar si daca ploua...taxa destul de mare..dar merita..garantat. ... mai mult

• 27-06-2008

Partida pescuit canal-manastirea

acelasi "tip" de pescuit pe care l-am avut toata luna pe dunare si canalele din calarasi(dorobantu,cele dintre dorobantu si ciocanesti,iar ieri pe langa c.manastirea si un canal de langa c.manastirea).carasei si carasei!(pe dunare...nimic)!pescari multi si "dezorientati",plimbandu-se de colo colo pt ca venisera de marti-miercuri,vroiau sa stea pana duminica si care pana ieri nu "facusera"nimic! ... mai mult

• 27-06-2008

Partida pescuit balta lui pinter la moara lui keizer

Pe fondul unei dimineti cu soare,cu putin vint,sa capturat crap si cteno.Locul s-a momit cu boabe de porumb la boprcan si boilis cu aroma de capsune.Dupa vreo trei ore s-a capturat crapul si dupa o ora a intrat cteno.Ambele capturiau fost prinse cu boilis. ... mai mult

• 25-06-2008

Partida pescuit balta lui pinter la moara lui keizer

• 25-06-2008

Partida pescuit bellaria

partida de pescuit pe lago bellaria de 5 zile (4nopti)an care am capturat 17 capturi crap ,dintre care 10 capturi de la 10 kg la 20 kg, a fost o sesiune cu ploaie intensa si presiune atmosferica foarte schimbatoare ,dar totusi am reusit sa fac capturi putine dar consistente ca si marime !!!! am pescuit numai la boilies gust de fructe (capsuna). sper la urmatoarea sesiune sa apara si"" BIGUL ""MULT ASTEPTAT .. fire antinse !!! ... mai mult

• 23-06-2008

Partida pescuit zimbru

am plecat mai mult ca sa fac un gratar si sa vad ce prinde tata.A ... mai mult

• 23-06-2008

Partida pescuit sisterea

Pentru prima data pe aceasta locatie.Toate frumoase,peisaj,oamenii de treaba.Cineva se ocupa de lacul acesta si este bine ptr cei cu aceasta "manie"...pescuitul.Totusi cred ca se exagereaza cu notele de 10 date de alti pescari,si aici ma refer la proasta semnalizare a lacului ,drumul de acces este si nu este tocmai bun,apoi daca nu ai prins loc ,ai de carat bagajele ,deoarece cu masina nu se poate intra ...exact in locurile mai bune.Peshte ar fi ...noi si alti impatimiti nu l-am prins...next tim ... mai mult

• 22-06-2008

Partida pescuit lozova galati

A fost Prima oara cand am fost la Lozova si sincer nu sunt deloc dezamagit. Am prins foarte mult puiet de crap, caruia i-am dat dat drumul dar vedeta zilei a fost un crapustean da 4.5 kg cantarit, iar pe langa al am mai prins doi la 1.5 kg. Am avut si o mare ratare caci in fata minciogului pe care il tinea sotia am scapat unul la fel de mare ca primul. Nu e nici o problema in aceasta privinta. Tin sa specific ca am reusit sa prind acesti crapi datorita nadirii cu pellete de capsuni si boillies s ... mai mult

• 22-06-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

Am plecat la aceasta balta cu gandul de a captura macar un crap de 10kg.Gresit si asta din cauza unor pescari cu navomodele care plantau in dreapta si stanga mea basca ca erau de noapte iar noi am stat la coada ca oile.Ar fi multe de spus dar nu am cheful si nici dorinta de a o face. In principiu sunt de acord cu regulile d-lui Petcu dar parca paznici cam sar calul iar in concluzie nu cred ca o sa mai calc pe aceasta balta fara navomodel. ... mai mult

• 21-06-2008

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

Am mers de la Dorobantu(unde apa era f.crescuta)pe canalele dintre Dorobantu-Ciocanesti.Drum de tara(mai prost ca cel de la Dorobanti)dar mult mai scurt.Canale inguste dar pline de carasei si bibani.Sigur nu te plictisesti! ... mai mult

Partida pescuit canal - dorobantu

Am stat cam 1h 20min.Nu se putea prinde peste.Apa era f.crescuta!Am plecat pe canalele dintre Dorobantu si Ciocanesti.Am inteles de la cativa pescari ca apa ar fi cu 2m mai crescuta decat sapt.trecuta! ... mai mult

Partida pescuit balotesti-fieni

un peste frumos prins la pufuleti:D ... mai mult

Partida pescuit balotesti-fieni

un novac frumos prin la pufuleti ... mai mult

Partida pescuit calugarul

frumos rau de tot,am luat si o carjanca la 1kgspre surprinderea altora carehabar nu au ce peste tine canalul CALUGARUL.Un vecin a scapat un ciortan frumos ... mai mult

• 19-06-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

balta cu potential extraordinar dar trebuie respectate regulile administratiei. Am oprit un crap de 5 kg aproape iar restul am eliberat. Cel mai mare crap a avut 10kg. La boiles trage mai rar dar mai mare. ... mai mult