Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit lozova galati

Am ajuns pe la 3 noaptea,era bariera pusa si abia pe la 5 a venit si a dat drumul,nu se pecuieste nocturn,nu se planteaza.Cu chiu cu vai 5 carasi la rama. Vremea superba,nada buna,degeaba dai 100 ron,nu se merita. ... mai mult

• 31-05-2008

Partida pescuit rusciori

am mai fost acum 2 saptamani si nimic cu toate ca am stat aproape toata ziua acum am fost pe balta pe la ora 14.30 si am stat pana la 19 si am luat 15 bucati de caras da frumoase 700g-1 kg bucata deci o balta cu toane cand esti satisfacut de partida cand pleci cu regrete.fire intinse ... mai mult

• 30-05-2008

Partida pescuit butimanu

Am fost sambata pe 24 in nr. 3. vreme buna pana seara.Dar peste mare ....La pluta te distrezi toata ziua Dar cu maruntis. Carasei la patratica de te plictisesti . Da mic raaaau. DISTRACtIE! ... mai mult

• 30-05-2008

Partida pescuit pescaria otvesti

loc frumos capturi frumoase. am avut o zi excelenta.merita sa mergeti.e ok .este mult peste si chiar am vorbit cu gazda si duminica merge sa mai aduca crap.este somn african se prinde f.bine eu nu am dat dupa somn african ca din nefericire nu am stiut cum sta treaba aici si nu am luat prea multi bani cu mine dar au fost multi care au prins somn african,capturi faine.vad ca au mai depistat si altii balta asta e calumea sa o tina tot asa.duminica vreau sa ma duc iar ca nu rezist tentatiei stiti ce ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

degeaba, unora nu le place ca trebuie sa ia pestii pe care ii prinde , asta e la balta din otvesti , dar macar aici am prins pe saturate in alte locuri nici macar nu am avut activitate macar putin asa, ca de aceeia sunt pescar nu? nu stiu ce sa zic dar mie imi place ca prind mai tot timpul , si in plus nu e foarte aglomerat nici macar duminica.in 25.05.08 am fost cu niste amici si vreau sa va zic ca am prins somn african de 6,3 kg in plus am prins crap la ficat de pui la 5,6 kg , eu am fost supe ... mai mult

Partida pescuit taureni

Un lac linistit, unde toata lumea are loc... acces acceptabil, carasi frumosi, captura mai mult dimineata pana la ora 10. S-ar putea imbunatati multe, dar totusi ramâne locul meu preferat.. Vă recomand... P.S- Please păstraţi curăţenia, gândiţivă şi la alţii.... Ciao.. ... mai mult

Partida pescuit butimanu

Am fost vineri, 23 mai pe balta 6 Butimanu. Desi vremea a fost foarte buna, crapul, in caz ca exista, a refuzat sa muste. Am incercat la toate momelile expuse,dar nici macar o trasatura. La rama si cocolos tragea carasul mic la orice distanta, iar la mal erau destui pesti morti sau in agonie. Toata ziua au dat drumul la apa din 5 in 6, iar spre seara nivelul apei a inceput sa scada. Din toti care eram (vreo 25 lansete), nimic mai de doamne ajuta. Doar caras la viermusi. Cred ca o sa mai incerc ... mai mult

• 28-05-2008

Partida pescuit valay

Partida a inceput la ora 6 si pana la 12, nu am putut sta mai mult, trebuia sa plec la servici, asa ca din poze o sa vedeti orele cand s-au facut capturile, poate ca si dupa masa mai prindeam ceva ,daca as mai fi stat la balta, dar si in 27-05-2008 sa prins peste. am momit numai cu momitor spiral cu un cirlig ,pe care am pus rima de pamint (negre), numai la rima am dat. va zic fir intinssssssssss...s !.ANDREI 57 OROS. ... mai mult

• 28-05-2008

Partida pescuit sisterea

Un lac deosebit, patron si administrator pe masura! ... mai mult

• 27-05-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

locuri frumoase si cu peste daca nu ar fi braconajul asta nebun.carasul mic si trage des. ... mai mult

• 26-05-2008

Partida pescuit taureni

a fost o partida de pescuit frumusica cu capturi marisoare (caras intre 250 - 400 grame/bucata). ploile (in patru reprize destul de lungi) au cam incurcat socotelile dar a meritat iesirea pe balta si numai pentru relaxare. ... mai mult

• 26-05-2008

Partida pescuit zimbru

Balta frumoasa cu o priveliste super dar doar atat pestele se pare ca nu exista sau poate cineva a avut grije sa stea linistit mai ales in weekend .SA facut reclama buna la inceput dar ca la orice produs bun la inceput dupa aia prost .Partida a inceput la ora 10 noaptea ... mai mult

• 25-05-2008

Partida pescuit valay

A fost o zi buna ,s-a momit cu mamaliga , si pestele a tras la porumb boabe la borcan. ... mai mult

• 25-05-2008

Partida pescuit moara vlasiei 2

A doua partida pe anul acesta, am iesit tot pe cunoscuta balta MV2, de data aceasta cu bile READY made de la Dynamite, noua gama Sqid + piper, am mers pe bile de 26 si am nadit cu bile de 20. Pt carlig pe fir de par am pus si 26 si 20 dipuite in prealabil 48 ore in dip din aceeasi aroma tot de la Dynamite in care am mai bagat CSL concentrat. Partida a decurs cu pauze in prima zi am prins pana in ora 23, 3 bucati cel mai mare de 10.5 , la bila de 20 cu pop-up de pineaple(Solar) pe fir de par. ... mai mult

• 24-05-2008

Partida pescuit valay

A fost o zi inourata ,dupa ploi destule, si reci,pana spre orele 8, a inceput sa se faca timp frumos ,dupa care a inceput sa traga crapul,la aproape toti pescarii de pe balta. Am momit cu mamaliga ,iar pe carlige,s-a pus porumb boabe,la borcan cu diferite arome. ... mai mult

Partida pescuit b&l din merk

Dimineata ce am ajuns la balta dela Merk ,am momit cu mamaliga amestecata cu rime rosii,viermisorisi boilis invechit,tare ,si pe carlig am pus porumb boabe, ce esenta de miere si capsune.a dat rezultate bune . ... mai mult

Partida pescuit orbau

Partida de pescuit la balta a inceput dis de dimineata,am momit bine zona in care urma sa ne aruncam plumbul.Am dat la fund,cu momitor spiral,cu mamaliga ,si pe carlig am pus boabe de porumb la borcan cu esenta de miere,si lucerna verde. Pestele a tras bine mai mult pana la orole 10 ,apoi a inceput mai dupa masa sa traga din nou. Afost o zi buna. ... mai mult

Partida pescuit vladesti

Am ajuns pe balta in jurul orei 6 dimineata si timpde1/30 ore am cautat un loc sa pescuiesc si foarte greu am gasit ceva, si cu putina cearta cu un pescar care avea vreo 15 lansete caruia nu ii convenea ca eu arunc drept si dau peste lansetele lui (le avea in stanga si in dreapta vreo 60 metri)si a durat pana l-am convins sa arunce drept ca nu e normal ceea ce face (eu eram la 30 de metri de el). in prima zi nu am facut nimic iar spre seara am mutat totul in alt loc de unde au mai plecat alti pe ... mai mult