Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit bila

prins la plantat,fara probleme!!! ... mai mult

• 28-04-2008

Partida pescuit apata

ba,dupa descriere(oricat de mult ti-ai dori)balta ta e tot in brasov...incearca covasna mai spre baraolt!!!! ... mai mult

• 25-04-2008

Partida pescuit cornetu

o partida pe inseart la salau face cat toata ziua,intr-o ora am prins patru pesti,o constatare -foarte multe scoici(midi) ... mai mult

• 23-04-2008

Partida pescuit vladesti

balta cu toane, dar frumoasa pe ansamblu am luat 15 kile caras frumos, amicu a luat si 3 ciortanei la 1,5./buc. 17 si 18 au fost niste amici , rezultat slab tare 3 carasi. a batut vantul. ... mai mult

• 23-04-2008

Partida pescuit de pescuit manic

nu va grabiti sa ajungeti la balta caci carasul din balta nu se termina am incercat la toate dar na intrat nimic cit a fost ziua de mare mam ales cu o galeata de caras ... mai mult

• 22-04-2008

Partida pescuit livada de bihor

un loc superb de pescuit sportiv cu activitate maxima ... ... mai mult

• 22-04-2008

Partida pescuit movilita

Am ajuns sambata seara, am plantat 5 lansete, peste noapte am prins 3 cteno si un crap si cu atat am ramas ca dimineata a inceput vantul si nu sa oprit pana am plecat pe la ora 13. Ziua nu am avut nici macar o trasatura. Balta e buna dar daca plantezi. ... mai mult

Partida pescuit mariuta

Astazi am pescuit cand nu trebuia am incercat la toate ,am dat in stanga cum vi pe pod dinspre fundulea ,am plecat pe branesti 3 si la fel ,lume multa gratare peste nimic. ... mai mult

Partida pescuit sisterea

Balta foarte frumoasa, ingrijita si amenajata de catre administrator caruia ii multumesc pentru ospitalitate. Partida frumoasa cu 19 capturi de crap intre 1,5 kg si 13 kg cu un total de 130 kg. Pestii au fost prinsi la boilies si un lucru de remarcat este faptul ca foarte putini au mai fost intepati. O recomand cu mare caldura tuturor. ... mai mult

Partida pescuit crevedia

am plecat cu gandul la alta balta (grivita)dar am ajuns pe la 12 .30 pe crevedia 3 am avut prima iesire pe anul asta si am fost multumit cam mic carasul cat palma si un pic mai mic dr una peste alta a fost ff bine nu am incercat la altceva (boaba sau patratica)nu am avut dar am inteles ca la pufulete verde merge cteno ,cred ca o sa mai merg pe aceasta balta fire intinse tuturor ... mai mult

• 16-04-2008

Partida pescuit niculesti

Lume multa,peste mare deloc,a bagat ciortanica care trage mereu,pacat de ea mai bine inchidea balta,o sa inceapa cu mincare pentru mine a cazut pana la toamna nu mai vin ,balta a fost ff.buna, merge incercat pe porumb uscat si zilele cand nu se da mancare. ... mai mult

• 14-04-2008

Partida pescuit ciurila

vremea a fost schimbatoare cu vant moderat, fara soare. Apa e inca destul de rece. ... mai mult

• 12-04-2008

Partida pescuit valter maracineanu

AM PLANTAT IN PRIMA BALTA CU SATUL DOUA TRASATURI DOI PESTI CTENO 2KG SI CIORTAN 1KG CARAS LA UNDITA PALMAS ... mai mult

• 11-04-2008

Partida pescuit balotesti-fieni

nota o merita chiar daca nu am prins nimic.cunosc locul si stiu ce se poate prinde..poate alta data ... mai mult

• 11-04-2008

Partida pescuit valay

Era o zi friguroasa ,cu cer inorat,la oea 5 am ajuns pe balta, am pregatit o lanseta pentru stiuca si alte doua pentru crap sau caras.Cu pestisor de caras de marime 15cm am dat la stiuca,si cu boabe de porumb de conserva am dat cu o lanseta ,pe fir cu doua carlige,pe alta lanseta am dat cu vermusi si rime negre, la care am prins peste in aceea zi.Anainte cu o zi au populat balta cu 500 kg,crap si 300 kg amur.Afost o zi foarte buna pentru toti pescarii,toti au prins peste mult, stiuca a intrat pe ... mai mult

• 09-04-2008

Partida pescuit afumati 5

Azi 08.04 sau maine se va repopula cu ciortan si caras!!! Taxa va fi de 60Ron / 12h; 6 lansete. ... mai mult

• 08-04-2008

Partida pescuit hodaresti

Sa pescuit la undita de 6m fir 0.14 momeala patratica cu viermusi sa prins 16 ciortani si trei rupturi.Mentionez ca am pescuit la apa mai mica zona cu stuf. ... mai mult

• 06-04-2008

Partida pescuit afumati 5

Este o balta buna... dar, totusi, apa este cam rece!!! Se pare ca se poate pescui si noaptea! Dar mai intai discutati cu administratia baltii. ... mai mult