Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit valter maracineanu

Balta frumoasa si libera. Carasi frumosi( 3-400 gr) si liniste.Am fost multumit. ... mai mult

• 11-07-2008

Partida pescuit zimbru

super buna balta ... mai mult

• 09-07-2008

Partida pescuit zimbru

super balta si are si peste ... mai mult

• 09-07-2008

Partida pescuit valay

Pe fondul unei zile cu cer senin cu putin vint, sa organizat o partida de pescuit la balta Vallaj din ungaria,avind marea satisfactie a pescarilor ,caci a tras pestele,ma refer la crap. Locul a fost momit ,si rezultatele s-au vazut putin mai tirziu. S-a nadit cu mamaliga cu aroma de miere, si pe carlig s-a pus boabe de porumb cu aroma de lucerna verde. A fost o zi cu roade bune pentru toti pescarii. ... mai mult

• 08-07-2008

Partida pescuit sisterea

In data de 04.07.2008 am iesit la o partida scurta de pescuit cu Cipri, un prieten din Arad,am ramas placut surprinsi de curatenia,linistea si frumusetea peisajului de la Lacul Sisterea jud Bihor care este in prezent administrata de Domnul Tony pescar de crap si el si actualmente mentorul meu de pescuit in d'ale crapului.Am reusit sa prindem crapi intre 2-si 11 kilograme,crapi care unii ne-au dat batai de cap prin dril-uri destul de violente.Trasaturi ferme si melodii de senzori.precizez ca am a ... mai mult

Partida pescuit crevedia

am fost acolo de mai multe ori ,am prins sambata nimik... acum 2 sapt am fost pt prima oara si am luat 16 pesti cam de 2-3 kg ,nu se merita ... mai mult

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

In afara nelipsitilor carasei,am prins 5 carasi(toti cam 2kg) si 2 crapi(2.5kg amandoi).Tot pestele mai mare l-am prins langa stuf. ... mai mult

Partida pescuit moara vlasiei 2

O partida destul de buna, tinand cont ca este deja vara si pesti mananca mai slab. Am incercat noile bile solubile marca Senzor + bile tari de la Dynamite Baits. Ce pot sa zic putin dezamagit momentan de bilele Senzor, a intrat foarte multa ciortanica 2-3 kg. Capturile mai mari le-am luat la bile tari de 20. revin si cu poze ... mai mult

Partida pescuit raul prut

SAL. O NOUA PARTIDA DE PESCUIT LA PRUT,UNDE AM PRINS UN SOMN DE 2KG SI 6 LA 1KG,NOAPTEA LA LIPITOARE,DAR NU REUSESC SA POSTEZ POZELE PE SITE[CA SA NU SPUNA LUMEA CA E MINCIUNA]NU STIU CE SE INTAMPLA CU ACEST SITE DE LA 1.07.08. MERGE GREU TARE? ... mai mult

Partida pescuit raul prut

crapi prinsi pe Prut la rama neagra ... mai mult

Partida pescuit piteasca 1

Va recomand cu placere aceasta balta.Frumos amenajata...peste mult dar pretentios.Sfatul meu este sa dati la porumb si sa aveti monturi bune.De la 2 noaptea si pana la 8 dimineata ne-am distrat de minune .In total am avut 16 kg de peste tot peste 2 kg (am fost doua persoane cu cate 4 lansete). Un loc ideal pt w-end cu prieteni sau familia.Administratia balti ...nota 10. ... mai mult

Partida pescuit zimbru

o zi cu un vant care taia cheful si omului de a pescui darminte pestelui de a manca.Cu toate astea am reusit 3kg caras plus un ciortan la 1kg si un pic.cei care au plantat au reusit capturi frumoase din auzite.Cand am plecat noi lumea venea pt noapte. ... mai mult

Partida pescuit turulung

lam prins la 1 noaptea impreuna cu niste prieteni drillu a durat 50 min ... mai mult

Partida pescuit ciocanesti

din auzite balta buna,dar putine locuri deamplasare.multa agatatura.de prins un ciortan,un caras si un pui de cteno.2 monturi pierdute.pestele e hranit cu borhot de bere.cred ca era satul sa mai puna gura la lanseta. ... mai mult

Partida pescuit pescaria otvesti

ca de obicei e super calumea, cel putin mie imi place balta.prind intotdeauna si asta e important pt mine.vreau sa fac o precizare referitor la celelalte afisari facute de catre mine deci e o neintelegere PESTELE PRINS SE IA ACASA DAR SE PLATESTE LA KG SI NU SE POATE ELIBERA DECAT CARACUDA SAU ORICE ALT PESTE SUB 1 KG.deci nu mai mergeti acolo fara sa dati un tel inainte si intrebati ce nelamuriri mai aveti voi.TEL:0720352522 APROPO ERA SA UIT "LUNI ESTE INCHIS"(in fiecare luni) ... mai mult

Partida pescuit lozova galati

Ca de obicei prima partida a fost super, dar ieri nu a mai fost la fel. Am prins doar cativa pui de crap pe care i-am aruncat inapoi si in rest nimic. Se pare ca saptamana trecuta nu incepusera sa ii hraneasca (am aflat din surse locale) dar saptamana asta se pare ca au fost bine hraniti. Balta are foarte mult peste si frumos dar cred ca de acum ca sa fii multumit de o partida trebuie sa te duci cu nada zdravana la tine. Oricum chiar daca ieri a fost mai nasol asta e, sunt si zile mai bune. O mi ... mai mult

Partida pescuit piteasca 1

E o balta pe cinste cu un patron care a investit foarte mult.Chiar daca ploua se iese foarte usor(e pusa piatra),si capturile sunt garantate(cel putin 2-3 bucati pe noapte).Are si cabanute care se pot inchiria cu numai 50 ron pe noapte(aviz cxelor care merg cu prietenele sau nevestele).E o balta de nota 10.Felicitari patronului. ... mai mult

Partida pescuit zimbru

20 de carasi frumosi si un ciortan la doua sau trei kg maxim scapat la undita. Una peste alta o zi frumoasa si cu ceva peste in traista. ... mai mult