Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit sisterea

o balta de nota 10 cu pesti foarte bataiosi. ... mai mult

• 13-05-2008

Partida pescuit mariuta

balta destul de mare nu sa prins nimic poate si din cauza vremii poate altadata.Partida inceputa la 3 dimineata .drumul pana acolo bun dar nu va sfatuiesc sa intrati pe mal daca ploua lasati masina pe dig .Eu am pescuit pe balta din partea dreapta pe balta din stanga am inteles ca este 15ron bat ... mai mult

• 12-05-2008

Partida pescuit fundulea-bazinul 8

balta buna cu potential cu 2 zile in urma sa prins si mai mare crap si salau intre 1,500-3kg balta din cate se pare a fost populata cu ciortan taxa este de 60ron .Voi mai reveni pe acesta balta . ... mai mult

• 12-05-2008

Partida pescuit fara nume

din nou am fost la Zimbru dar nu am reusit sa prind marea captura.Caras are la greu si este destul de mare(2-3buc. la kg).o balta frumoasa si care cred ca are totusi ceva bucati mari dar nu vor inca sa se arate. ... mai mult

• 11-05-2008

Partida pescuit valay

Azi la balta Vallaj,s-a tinut cu ocazia zilelor comunei,un concurs de pescuit stationar,la care au putut participa or ce concurent,din or ce tara, cu conditia de a avea,peste 18 ani inpliniti.Numarul total al participantilor a fost de 30.Primilor trei clasati s-au acordat premii,constand ,cate o cupa .Castigatori la cele trei locuri au fost pescarii din ungaria,nici un roman pescar , care a participat la concurs, nu au avut norocul de a castiga o cupa pusa la bataie de organizatorii concursului. ... mai mult

• 11-05-2008

Partida pescuit balta lui pinter la moara lui keizer

Cer senin, cu vant slab ,am momit cu mamaliga cu aroma de miere, ,pestele a fost infometat de binelea , si in scurt timp s-a prins doua bucati a cate 3 kg. va doresc celeo ce dau la peste fir cat mai intinsssss !Oros ... mai mult

• 09-05-2008

Partida pescuit valay

Pescuitul la balta a inceput la orele 5 dimineata,cu un cer senin, dar cu putin vint, care antrena ,valuri de circa,5 cm, mai tirziu a inceput sa se domoleasca,si mare bucurie a fost prins primul crap de 3 kg,la porumb boabe,cu plumb culisant ,la fund.A mers bine la toata lumea si toata ziua.La balta au sosit pescari foarte multi din romania,respectiv di judetele limitrofe,maramures,zalau,satu mare si bihor.Afost o zi bogata pentru toata lumea ,si asa s-a incheiat inca o zi la balta de la Vallay ... mai mult

• 07-05-2008

Partida pescuit oltenitei

a fost a treia partida de pescuit pe aceasta balta,iar rezultatele sunt incantatoare...............visul oricarui pescar sa prinda cat mai mult si cat mai mare....am avut capturi intre 3 si 7kg iar drillu nu mai vb.....o super partida de pescuit. Recomand aceasta balta pentru toti pescarii indiferent de varsta sau sex. Administratia baltii ireprosabila. ... mai mult

• 05-05-2008

Partida pescuit balta lui pinter la moara lui keizer

Aceasta partida de pescuit a inceput la ora 7 pe un fond noros dimineata,dupa ce spre amiaza s-a inseninat, si dupa aceea pana seara a fost o zi frumoasa pentru pescuit.La aceasta balta se poate da cu trei bete, doua la fund si unul la pluta.Dupa cum am mai spus taxa de zi este de 30 lei.Momeala folosita a fost mamaliga cu aroma de miere,iar pe cirlig,s-a montat cu silicon doua boabe de porumb la borcan cu esenta de lucerna verde,specific pentru amur,la care a intrat mai mult crapul.s-au captur ... mai mult

• 05-05-2008

Partida pescuit balta lui pinter la moara lui keizer

Pe un timp noros,rece,si cu vint,s-a capturat in jurul orei 11,la fund,cu momitor spiral,de 60 gr,nadit cu mamaliga cu aroma de miere,iar pe carlig s-a montat cu silicon doua boabe de porumb la borcan cu esenta de lucerna verde. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit lacul enisala

pe data de 08.04.2008 am ajuns pe balta si pana seara nu am prins mai nimic. a doua zi a inceput recitalul...5 crapi de la 3,5 la 12 kg. cea mai fructuoasa partida a mea. a... totul a durat 3ore timp in care am mai avut 3 driluri ratate dintre care unul s-a soldat cu ruperea minciogului. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit plevna3 la bianca

impreuna cu familia am inceput partida la ora 6.30 si am incheiat-o la 18.30.timpul a fost foarte bun.pe langa pescuit am facut si plaja ,si gratar ne-am si distrat foarte bine deoarece este un loc foarte linistit si relaxant. ... mai mult

• 03-05-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

o iesire placuta in mijlocul naturii.caras mic[200-300gr maxim]si o vreme care nu a tinut cu noi pescarii. ... mai mult

• 03-05-2008

Partida pescuit rediu

Am nadit cu amestec de seminte si pellete,iar pe carlig am pus porumb preparat.Am prins 14 ciortani intre 2-3 kg(am retinut doua bucati pentru acasa,iar restul i-am eliberat ca sa mai creasca).Vecinul de langa mine a luat vreo zece carasi la kilogram(nu stiam ca sunt carasi asa mari in lac). ... mai mult

Partida pescuit branesti 3

O partida salvata pe final. De dimineata de la 6.30 si pina in jur de 15.00 am prins cca 2 kg de caras (tragea destul de rar) , iar apoi pina la 16.30 am prins un crap romanesc de 4 kg si inca un kilogram de caras. Am mai avut un crap pe care l-am scapat. O impresie nu foarte buna despre balta datorita accesului cam dificil. ... mai mult

Partida pescuit comana mare

daca anul trecut de 1 mai am prins trei ciortani{2-3kg buc}si o salonta de 4.800kg acum nici macar un caras. concluziile....... ... mai mult

Partida pescuit lac brateni

a fost o zi super pina la prinz iar dupa masa a inceput vintul sa faca valuridoar mai spre seara amai intrat doua bucati asa cam la 4kg dar pot zice ca trasaturi am avut numai ca am si scapat multi dar e bine am sai prind si alta data.ori cum brateni ramine balta cea mai buna pentru mine ... mai mult

• 30-04-2008

Partida pescuit toldal

este crap mult in balta dar e pretentios. Multi pescari nu prind peste si trag concluzia ca in lac nu este :) ... mai mult